"KAHRETSİN! NE HALT YEDİĞİNİ SANIYORSUN SEN?" Bağırarak konuşmamı umursamışa hiç benzemiyordu. Bir duvarın arkasına zorla çekmiştim onu. "Senin için ölmem gerekiyorsa ölürüm Meissa. Emin ol bundan hiç gocunmam." Sözleri daha da sinirlerimi bozuyordu.
"Bunu sonra konuşacağız! Şimdi şu işi bitirelim ve gidelim." Duvarın arkasından çıkıp birkaç büyü atmaya başladım. Evan yanıma doğru geldiğinde sırt sırta verdik. Birbirimizi koruyarak karşı tarafı etkisiz hale getirmeye çalışıyorduk. Bellatrix sonunda yan taraftaki binayı ateşe verebildiğinde işimizin bittiğini anlamıştım.
Derin bir nefes aldım ve hızla Evan'ın elini tutup cisimlendim. Toplanma alanına geldiğimizde önce hemen maskeden kurtuldum, sonra hızla etrafa göz gezdirdim. Bizimkileri sayıyordum içimden. Bir anda bedenimi endişe kapladı. "Felix! Felix yok." Bağırmamla herkes bana döndü. Evan şaşkınca bana baktı ve hızla etrafı taradı. Yüzündeki endişe kendini belli ediyordu.
Mr. Burke ile beraber cisimlendiklerinde derin bir nefes aldım. Sonra hızla ona doğru koştum ve sıkıca sarıldım. Evan da beklemeden ikimize birden sarıldı. Ardından Rabastan arkamdan doğru katıldı aramıza. Alector ve Amy de aramıza katıldığında, odanın ortasında yumak oluşturmuştuk. Sonunda hepimiz birbirimizden ayrıldık.
Gözüm Felix'in koluna kaydığında hızla kolunu tuttum. "Koluna ne oldu!?" Yutundu ve gözlerini kaçırdı. "Önemli bir şey değil ufak bir yara sadece." Evan kardeşine sinirle bakmaya başladı. "Nasıl kendine dikkat etmezsin! Ya daha kötü bir şey olsaydı." Amy ortamı sakinleştirmek için Felix'i tuttu. "Hadi gel pansuman yapalım mikrop kapmasın." Felix usulca kafasını salladı ve ikisi beraber uzaklaştılar.
Onlar gittiğinde sert bakışlarım Rabastan'a döndü. Bakışlarımı fark edince bir iki adım geri kaçmaya başladı. Sinirle ona vurmaya başladım. "APTAL! Nasıl önüme atlarsın! Ya sana bir şey olsaydı." Durmadan vurmaya devam ederken iki eli ile ellerimi tuttu ve beni sabitledi. "Sakin ol kızım bir. Ne yapsaydım sana gelmesine izin mi verseydim! Karşı büyü atacak vakit yoktu." Onu umursamadan bu seferde bacağına sertçe tekme attım. Acıyla inledi.
"Tamam dur valla orada ölmese bile sen öldüreceksin şimdi adamı." Gülerek konuşan Evan ile bu sefer bakışlarım ona döndü. Hızla teslim olurcasına ellerini kaldırdı ve geri çekildi. Rabastan bana sıkıca sarıldı ve saçlarımı okşadı. "Sakinleş sorun yok hepimiz iyiyiz tamam mı? Kendini yıpratma."
Derin bir nefes aldım ve bende sarıldım. "Peki ama sende bir daha kendini tehlikeye atmayacaksın tamam mı?" Cevap vermediğinde başımı kaldırıp ona baktım. "Yanii söz veremem şimdi." demesiyle hızla sırtına vurdum ve geri çekildim. "Merlin'in cezası. Yürü git!" Hızla arkamı dönüp Felix'e bakmak için odadan çıktım. "Sizde hazırlanın okula döneceğiz birazdan!" Hepsi arkamdan söylensede umursamadan yürüdüm.
-----
Okula geldiğimizde Barty ile karşılaşmıştık. Kısa süre bizle konuştuktan sonra Felix'i alıp odalarına götürdü dinlenmesi için. Arkasında koşarak gelen Regulus ile gülümsedim. Bana sıkıca sarıldığında kokusunu içime çektim. O da saçlarımı okşayıp öptüğünde bedenimi huzur kapladı. Küçük kardeşimin varlığı bile bana iyi geliyordu.
Geri çekildiğinde iki kolumdan tuttu ve beni süzdü. Durum tespiti yapıyordu anlaşılan. "İyisin değil mi bir şey olmadı!? Yara aldın mı? Herhangi bir büyü isabet etti mi?" Sorularını ardı ardına sıralarken gülümsedim. "Sakin ol iyiyim ben. Hiçbir şey olmadı sapa sağlam geldim. Bana bir şey olmaz diyorum inanmıyorsun."
Evan "Hı hıı" dediğinde arkaya doğru ayağımı salladım. Rabastan inlediğinde arkamı döndüm. "Merlin! Yani hedef değilken bile nasıl bana geliyor delireceğim." Kendi kendine söylenirken Evan alayla gülüyordu. "Alışkanlık işte ne yapacaksın. Sen dışında birine gitmiyor kızın dayakları." Rabastan sinirle ona bakıp, bu sefer o Evan'a tekme attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meissa Black/ Marauders
Fanfiction*Karanlık taraftan okumak isterseniz gelin gelinn* Sirius'un evden kaçışından sonrasını ikiz kardeşi Meissa Black'in gözünden okumak ister misiniz? O zaman hadi gelinn "Bu saatten sonra Black ailesi ile hiçbir bağı kalmamıştır o kanı bozuğun sakın...