Usulca gözlerimi odada gezdirdim. Özellikle karşıma bakmamak için çabalıyordum. Lord sonunda odaya girdiğinde hepimiz ayağa kalktık ve onu selamladık. Yerlerimize geçtikten sonra kısa bir süre yanlışlıkla Rabastan ile göz göze geldim. Sonra hızla gözlerimi kaçırdım ve Lorda döndüm. Birkaç ölüm yiyen son durumlar hakkında bilgi vermeye başladığında arkama yaslandım ve onları dinlemeye başladım.
"Meissa!" Bağırmada bile gür çıkan sesi ile hızla sırtımı dikleştirdim ve bakışlarımı Lorda çevirdim. "Okulda son durumlar ne?" "Genel olarak herkes gergin özelliklede bu sene mezun olacaklar neler olacağını merak ediyorlar. Ama özellikle bahsetmek istediğim bir şey var lordum müsadenizle." Eliyle devam et anlamında bir işaret yapmasıyla saniyelik Evan'a bakıp geri bakışlarımı ona çevirdim.
"Bakanlık dışında yani onlardan bağımsız bir şekilde bir grup toplanıyor bize karşı." Bir anda masadaki sesler yükseldi. Herkes kendi arasında konuşmaya başladığında konuşmaya devam edemedim ve sadece düz ifademle Lorda bakmaya devam ettim. "Küçücük kız saçma sapan şeyler atıyor ortaya" "Yanlış çıkarsa biter zaten." "Gelmiş buraya kendince olan şüpheleriyle şey yaratıyor" Sert bakışlarını masada gezdirdi. Sinirlendiğini anlayabiliyordum. "KESİN SESİNİZİ!!" Herkes bir anda başını eğip suspus olduğunda gülmek istedim ama bunu dışa yansıtmadım. "Devam et Meissa. Emin misin bundan?"
Başımı usulca salladım. "Emin olmasam size gelmezdim emin olun. Şüpheyle kafa karıştırmaya gerek yok. Önce kendi içimde şüphelerimin üstüne gittim." Dudağının kenarı saniyelik hafifçe yükseldi ama ciddi ifadesini sürdürdü. "Bir süredir izliyorum ve dinliyorum. Bunun için birkaç kişiyle yakınlık kurdum daha iyi bilgi edinmek için. Dumbledore kendince bir ordu kuruyor bize karşı. Mezun olacakları ise kendi tarafına çekiyor anlaşılan. 1 ay sonra okullar bitiyor kendilerini sahalarda da göreceğimize eminim. İşimize burunlarını sokup engellemeye çalışacaklardır. Biz de her duruma karşılık hazırlıklı olmalıyız Lordum."
Konuşmamın sonuna kadar dikkatle dinledi beni sonra yüzünde bir gülümseme oluştu. "Bu iyi bir bilgiydi Meissa. Şimdi buna karşılık alabileceğimiz tedbirlere önerisi olan var mı!?" Yüzündeki gülümseme çoktan yerini ciddi ifadeye bırakmıştı bile. Kimse konuşmadı birkaç kişi kafasını kaldırsada genelinin başı hala önündeydi. Bella hafifçe boğazını temizledi ve öne atıldı. Yüzümde bir gülümseme oluştu benimde. Toplantının sonuna kadar tartıştık bu konuda. Sonunda toplantıyı bitirdiğinde her zaman olduğu gibi bizden önce çıktı, ardından da herkes dağılmaya başladı.
Dışarı çıktığımızda babamın yüzünde gururlu bir ifade vardı. Pek sık gülümsemezdi ama şu an gülümsüyordu. Alnımdan öptü. "Seninle gurur duyuyorum Meissa. Her zaman doğru tercih olduğunu kanıtladın bana. Bu şekilde devam edersen gözde ölüm yiyenlerden olabilirsin. Zaten bu yaşına rağmen gözdeleri arasına girmek üzeresin. Çoğu kişi bu yüzden kıskanıyor seni. Onları umursama ve yolundan sapmadan devam et. Hadi şimdi okula dön. 1 ay sonra görüşürüz." Gülümsedim. Bana konuşma fırsatı vermeden cisimlendi babam. Okulun sonuna kadar bir daha toplantı yoktu. 1 ay rahattık ama ondan sonra başlıyordu maraton.
Bizimkiler yanıma yaklaştı. Evan kolunu omzuma attı. "Aferin kız. Sözlerinle tokatladın hepsini." Amy zevkle bir kahkaha attı. "Valla çok zevk aldım he." Alector da kafasını salladı. "Devamını dinlemeden boş boş konuşmaları çok salakça." Severus da onları onayladı. Rabastan konuşmadı bende ona bakmadım zaten. Sonra beraber cisimlendik ve kimseye görünmeden odalarımıza dağıldık.
-----
"Evan ben dün bir bok yedim." Usulca elimdeki nişan yüzüğümle oynuyordum. Evan gözlerini kıstı ve bana yaklaştı. "Ne yaptın kız?" Yutkundum ve gözlerimi kaçırdım. Sessizce fısıldadım sanki her an biri duyabilirmiş gibi. "Dün Rabastan beni öptü." Cümlem biter bitmez gözleri kocaman oldu ve hızla geri çekildi. "NE!? Nerenden öptü, nerenden öptü?" Koluna sertçe vurdum. "Bağırmasana gerizekalı!" Ellerini teslim olurmuş gibi kaldırdı, sonra ağzına hayali bir fermuar çekti. Sonra eliyle hadi işareti yaptı. Bu soruma cevap ver demekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meissa Black/ Marauders
Fanfiction*Karanlık taraftan okumak isterseniz gelin gelinn* Sirius'un evden kaçışından sonrasını ikiz kardeşi Meissa Black'in gözünden okumak ister misiniz? O zaman hadi gelinn "Bu saatten sonra Black ailesi ile hiçbir bağı kalmamıştır o kanı bozuğun sakın...