Severus, Barty ve Felix bize şaşkınca bakıyorlardı. Felix biraz rahatsız olduğu için davete gelmemişti o yüzden onun da haberi yoktu. Barty "Siktir şimdi nişanlanacak mısınız?" dedi bilmem kaçıncı defa. Göz devirip bacak bacak üzerine attım ve arkama yaslandım. Rabastan kafasına bir tane geçirdi. "Salak mısınız amına koyayım ilk seferde anlamıyor musunuz?"
Alector ve Evan kenarda sırıtmakla meşgullerdi. Hala bizimle dalga geçiyorlardı. "Oğlum o kadar ani oldu ki bir an algılayamadık ne yapalım." diye savundu Severus. Felix hızla kafasını salladı. "Kesinlikle katılıyorum. Bensiz olanlara bak" Amy gibi konuşmasıyla derin bir nefes verdim. Bunların derdi beni öldürecek. Barty yüzünü asıp "Off davetlere katılmadığım için kaçırdıklarıma bak." dedi. "Olsun be ufaklık ben sana tüm detaylarıyla anlatırım sen merak etme." diyip Barty'nin saçlarını karıştırdı Evan.
Amy başta dalga geçsede şu an oldukça düşünceli gözüküyordu. Usulca yanına yaklaştım. "Sorun mu var? Gergin gibi duruyorsun." Bakışlarını bana çevirdi ve kafasını olumsuz anlamda salladı. "Sadece senin için endişeliyim başta alaya aldım ama senin içinde olduğun durum sinirlerimi bozuyor. Rab olmasa resmen zorla nişanlanacaktın. Yani tabiki safkan devamlılığına çok önem veriyorum ama kendi seçtiğin biri olsun isterdim."
Başımı omzuna yasladım. "Evet bende öyle düşünmüştüm ama ailelerimizi biliyorsun. Önemli olan devamlılık onlar için aşka pek önem vermezler. Bizde safkan devamlılığını devam ettirmek zorundayız biliyorsun." Gözleri biraz ilerimizdeki sevgilisine kaydı ve yüzüne bir gülümseme oluştu. Yanağını sıktım. "Senin için mutluyum aşık olduğun birini bulduğun için umarım devam edebilirsiniz." Derin bir nefes aldı. "Umarım." İkimizin de gözleri yanımızda gülüşen arkadaşlarımıza kaydı. Umurumda olanların hepsi buradaydı. Hiçbir şey umurumda değildi onlar dışında. Onlar hep yanımda olsunlar yeter diye geçirdim içimden. Diğer her şeye razıydım.
-----
-1 Ay sonra-
Okulların bitmesine ve bizim mezun olmamıza 1 ay kalmıştı. Herkes daha çok derslerine gömülmüştü. Yakın zamanda önemli sınavlarımız vardı. Hayatımızda pek fazla değişen bir şey yoktu aslında. Biz yine beraberdik ve görevlere gitmeye devam ediyorduk. Felix sonunda ilk defa bizsiz bir göreve çıkmıştı ve başarıyla geri dönmüştü. Bu sefer yanında olmamı istememişti. Amy ilişkisini ailelere duyurdu. Okul sonunda nişan yapılmasına karar verildi. Evan bu aralar çok garipti neyi vardı asla söylemiyordu ama öğrenecektim. Onu bu kadar düşünceli görmeye alışık değildim. Alector aşık olmuştu. Bize sürekli o kızdan bahsediyordu. Onu da ilk defa aşk işlerinde ciddi görüyordum. Baloya beraber gittiği kız, Angela. Daha sonra tekrar konuştuklarında iyi anlaşmışlardı. Kıza bir türlü açılamıyordu ama eminim ki kızda ona karşı bir şeyler hissediyor.
Eh Rabastan ve bana gelirsek 2 gün önce nişanlanmıştık. Çoğu safkanın da bulunduğu bir davetle beraber. Ona ne kadar mecbur olmadığını söylesemde beni umursamadı. Annem çok mutluydu. Lestrangeleri çok severdi ve bizim nişanımız onu fazlasıyla keyiflendirmişti. Babam ise gururluydu. Benim her anlamda harika bir evlat olduğumu söylüyordu, ideal evlat. Bu süreçte istemsiz Remus ile aram açılmıştı. Çok nadir konuşuyorduk. Bu duruma pek şaşırdığım söylenemezdi aslında. İkimizde genel olarak birbirimizden uzak duruyorduk. Ona Rabastan olayı ile ilgili hiçbir şey söyleyememiştim.
Yanıma yaklaşan adım seslerini umursamadan dışarıyı seyretmeye devam ettim. Astronomi kulesinde oturmuş son bir ayı düşünüyordum. Evan yanıma oturup başını omzuma yasladı. Sonunda zamanı gelmişti kendisini açmanın. Ben onu zorlamamıştım hiç çünkü biliyordum hazır hissettiğinde kendisi gelecekti yanıma. Burnunu çektiğini duyduğumda kaşlarım çatıldı. Elimi çenesine yaklaştırdığım an elimi tutup indirdi. "Bakma... Yüzüne bakarak konuşabileceğimi sanmıyorum. Sadece dinle olur mu?" Küçük bir çocuk gibi çıkan sesi ile derin bir nefes verdim ve kafamı sallayıp, kafamı kafasına yasladım. "Peki sen nasıl rahat hissedeceksen bebeğim." Tekrar burnunu çekti ve "Ben aşık oldum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meissa Black/ Marauders
Fanfiction*Karanlık taraftan okumak isterseniz gelin gelinn* Sirius'un evden kaçışından sonrasını ikiz kardeşi Meissa Black'in gözünden okumak ister misiniz? O zaman hadi gelinn "Bu saatten sonra Black ailesi ile hiçbir bağı kalmamıştır o kanı bozuğun sakın...