~23~

718 59 54
                                    

 O olaylardan sonra bir daha Remus ile konuşmamıştım. Zaten ihtiyacım olan şeyleri öğrenmiştim o yüzden pek ilgilenmedim. Ondan kısa süre gerçekten hoşlanmıştım. Ama o en baştaki heyecanım bittiğinde ne yaptığımın farkında varmıştım. O zarar görmesin diye Severus'un hafızasını bile silmiştim. Bunun için pişman değilim. Elinde olmayan bir sebepten dolayı olduğu hali yüzünden yargılanmasını istemezdim. Hem de kimseye bir zararı yokken. 

 Bugün ölüm yiyen toplantısı var, sonunda öğrendiğim bilgileri aktarabileceğim. "Ağlayacağım şimdii" Söylene söylene yanımıza oturan Evan ile hepimizin bakışları ona yöneldi. "Noldu lan kim üzdü yine seni?" Alector'un kolunu omzuna atıp sorduğu soruyla Evan'ın yüzü daha da asıldı. Bende kaşlarımı çatıp onlara yaklaştım. "Harbiden ne oluyor?" 

 "Biri çikolatalarımı yemiiş! Ben nasıl yaşayacağım şimdi onlarsız he söyleyin bana!" Söylediklerini başta kavrayamadım ve çatılı kaşlarımla ona bakmaya devam ettim. Sonra kısa süre Rabastan ile bakıştık. Rabastan hızla Evan'ın kafasına vurdu. "Lan mal mısın amına koyayım!?" Alector'da kolunu çekip itti onu. "Ben de bir şey oldu sandım gerizekalı!" Amy oturduğu yerden göz devirdi. "Ben direkt en baştan kılımı kıpırdatmadım." 

 "Valla salaksın he! Yani akşam toplantıya gideceğimiz, beraber görevlere çıkacağımız kişinin sen olması beni korkutuyor. Felix senden daha aklı başında." Dediklerimi umursamadan bana sırnaşmaya başladı. "Amaa haksız mıyım bebeğim ben onlarsız toplantıya katılamam. Mutluluk, enerji gerek bana. Hem görevlerde kıçını koruyorum o kadar ayıp ayıp." Gözlerimi devirip kollarımı omzuna sardım. "Daha çok ben seninkini koruyorum ama hadi neyse." 

 "Üzülme ben sana benim stoklarımdan veririm." Konuşan Barty ile hepimiz şaşkınca ona baktık. Aynı şekilde Evan da şaşkındı. Regulus omzuyla omzuna vurdu. "Biz isteyince kırk takla atıp vermiyorsun ama." Barty omuz silkti ve Evan'a döndü. "Şimdi sizle o aynı mı siz oturup debeleniyorsunuz odada o Lord'un karşısına çıkacak sonuçta." Evan kocaman gülümsedi ona ve benim kollarımdan çıkıp ona yaklaştı. Saçlarını karıştırıp kolunu omzuna attı. "Teşekkür ederim. Sizde kıskanın hıh." Barty gülüp göz kırptı ve sonrasında dersleri olduğu için Reg ve Felix ile beraber yanımızdan ayrıldılar.

 -----

 "Ya saçmalama Sev! Evans mı kaldı artık meydanda. Potter'ı seçti işte bırak artık hem zaten sana uygun değildi bile." Severus derin bir nefes verip kafasını masaya dayalı kolları arasına gizledi. "Haklısın galiba." Kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi. Bende ona karşılık verdim. "Çok uzadı bu mevzu artık vazgeçmenin zamanı geldi." Profesörün girmesiyle koluna dostane şekilde vurup yanından uzaklaştım. Son olanlardan sonra profesörden eşlerimizi değiştirmesini rica etmiştik. O da derste halledeceğimizi söylemişti.

 Yanımda duran Remus ve bana baktı sonra sınıfı süzdü. "Potter ve Lupin yer değiştirin artık yeni eşlerinizle çalışacaksınız." Potter şaşkınca bana baktı ve "Profesör çok saçma zaten 1 ay kalmış neden eş değiştiriyoruz ki." dedi. "Sizin de dediğiniz gibi 1 aydan bile az vakit kaldı zaten sizde zorluk çıkarmayın Mr. Potter." Oflayarak ve bana kötü bakışlar atarak yanıma yaklaştı. Remus ise anlam veremediğim bakışlarla Rabastan'ın yanına geçti.

 Evan bana kocaman açtığı gözlerle bakıyordu. Yeni eşimin Potter olmasını bende beklemiyordum. Beterin beteriydi bu resmen. Amy kafasıyla Rabastan ve Remus'u işaret ettiğinde oraya döndüm. Siktir ya! Rab ve Remus mu cidden. Rabastan hiç hoş olmayan bakışları ile ona bakıyordu. Remus ise onu hiç umursamadan profesörü dinliyordu. Umarım sağ salim bitirirdik dersi.

 Tabii ki bitmemişti. Rabastan bildiğin sorun çıkarmak için uğraşmıştı tüm ders boyunca. Sonunda ise kavga çıkarmıştı. Remus ve Rabastan Dumbledore'un yanına gitmek zorunda kalmışlardı. Kesin ceza alacaklar. Ben ise tüm ders Potter ile uğraşmak zorunda kaldım. İşime burnunu sokmak ve sürekli bana laf sokmak dışında yaptığı bir şey yoktu. Kavga çıkınca sonunda ondan kurtulmuştum. 

Meissa Black/ MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin