Size yılbaşısına özel bölüm yazim dediim. Biraz yüzümüz gülsün canım a-aa
*****
Yüksek sesli bir bağırma ile ve üzerimdeki ağırlıkla gözlerimi araladım. Üstümde yatan Sirius ile göz göze geldiğimde kocaman sırıttı. "Hadi kalk kalk! Bugün yılbaşı ağacı süsleyeceğiz akşam için." Tek elimle gözlerimi ovup kafamı salladım. "Daha insancıl uyandırabilirdin Siri." Omuz silkip iyice üstüme yerleşti. "O zaman eğlencesi nerede kızım? İlk surat ifadeni görmek çok zevkli."
Gözlerimi devirip sert bir tekme ile onu yere attım. "Ahh! Hayvan mısın be kızım!" Bana söylene söylene ayağa kalktı. Bu sefer gülen taraf bendim. Koltuğumdaki yastığı sertçe yüzüme atıp kapıya koştu. Başta ne olduğunu kavrayamasamda sonra hızla arkasından fırlattım. Fakat sertçe kapıya çarpıp yere düştüğünde sinirle yatakta tepinip ayağa kalktım. Günlük kıyafetlerimi giyip aşağı inmek üzere odadan çıktım.
Bugün yılbaşı daveti bizim evde olacaktı bu yüzden annem biraz gergindi. Sirius ise çok heyecanlı şekilde evde koşturuyordu. Annemin gerginliğinin sebebi de biraz buydu. Ama en büyük heyecanı Potterlarında gelecek olmasıydı. Kutsal 28 dışında genel olarak tüm safkan aileler davetliydi. Çoğu safkan davetinde bir araya gelirlerdi. Bu kesinlikle beni sinir eden detaylardan biriydi.
Babamdan aldığım izin sayesinde ağacı biz süsleyecektik. Sirius'un bunu ne kadar sevdiğini biliyordum ve annemler o istese izin vermeyeceğini de biliyordum. Bu yüzden yılbaşında mutluluğunun bozulmasını istemediğim için izin almıştım. Aşağı indiğimde Sirius'un aksine düz bir surat ifadesi ile oturan Regulus'u gördüm. Gülümseyerek ona yaklaştım ve sıkıca sarıldım. "Niye yüzün asık bakalım bebeğim." Omuz silkti ve o da bana sıkıca sarıldı. "Hiç sadece daha tam uyanamadım galiba kahvaltıdan sonra açılırım sen merak etme.
Kafamla onayladım ve gülümseyerek saçlarını öpücük kondurdum. Ardından ailecek yemeğimizi yemiştik. Babam hızlı adımlarla kapıya doğru giderken göz göze gelmiştik. Bana gülümsedi ve kolunu omzuma attı. "Annen davetten dolayı çok gergin evde tüm gün terör estirir şimdi. O yüzden ben erkenden kaçıyorum sana da sabır diliyorum." Yüksek bir kahkaha atmamın ardından babamı yolcu ettim.
Salona girdiğimde kocaman bir ağacın kurulduğunu gördüm. Sirius parlayan gözlerle ağaca ve yerdeki süslere bakıyordu. Çoğu zaman hala küçük bir çocuk gibiydi. 6. sınıftık ama o hiç büyümemiş gibiydi. Ona baktığımda ilk ağaç süslediğimiz gün gelmişti aklıma. Biz daha 7 yaşındaydık Regulus'da 6 yaşındaydı. O zaman nasıl heyecanlıysa hala aynı heyecanı paylaşıyordu.
Gülümseyerek yanlarına yaklaştım ve Sirius'un omzuna elimi attım. Reg ile bir şey tartışıyorlardı. Sirius hararetli hararetli konuşurken, Reg'de uzun zaman sonra onunla yüzüne bakarak konuşuyordu resmen. Aralarının bozuk olması beni her zaman çok üzen bir şeydi. Şu an ise ikiside sanki bir anlığına unutmuş gibilerdi. "Neyi tartışıyorsunuz bakalım?" Sorum ile ikiside bana döndü.,
"Ağacın en tepesine hangi yıldızı asacağımızı! Ben diyorum ki altın rengi olan Regulus ise inatla gümüş rengi olanı istiyor!" Regulus'a baktığımda sadece omuz silkti. Çok uzun zaman sonra normal bir konu hakkında tartışmaları hoşuma girmişti. "Tamam her ikinizinde istediği olsun. Büyücüyüz sonuçta yıldızın bir tarafını altın bir tarafını gümüş yaparız ve olay çözülür."
İkiside kısa süre bakışıp kafa salladıklarında derin bir nefes verdim. Sonra Sirius hızla beni kolunun altında alıp saçlarımı karıştırıp öptü. "Akıllı kardeşim benim. Benden sonraki en zeki aile üyesisin." Reg ile büyük bir kahkaha attık. Sirius'un karnındaki tikine dokunup onu uzaklaştırdım. "En zeki aile üyesi benim Siri kabullen şunu artık." Reg'de kollarını önünde birleştirip kaşlarını kaldırarak bize baktı. "Şu an büyük saçmalıyorsunuz. Tabiki benim!" Aramızda ki kısa tartışmanın kazananı tabiki de yoktu. Kimse kabullenmemişti ama geç kalmamak için süslemeye başlamak zorunda kaldık. Çünkü annem sert sesi ile bizi uyarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meissa Black/ Marauders
Fanfic*Karanlık taraftan okumak isterseniz gelin gelinn* Sirius'un evden kaçışından sonrasını ikiz kardeşi Meissa Black'in gözünden okumak ister misiniz? O zaman hadi gelinn "Bu saatten sonra Black ailesi ile hiçbir bağı kalmamıştır o kanı bozuğun sakın...