(Bana aşırı Amy, Alector, Meissa, Rabastan ve Evan vibe veriyor fotoğraaf)
*****
Masada oturmuş sıradaki görevle ilgili plan yapıyorduk. Rabastan çok ciddi şekilde anlatıyordu. İki elimi yanaklarıma dayamış hafif kaşlarım çatık onu dinliyordum. Evan bile çok ciddi duruyordu. Amy aramıza sonradan katılmıştı ve Alector'un sandalyesinin ucuna oturmuş dinliyordu. Biraz sıkıldığını fark etmemek mümkün değildi. Sürekli ofluyordu ve kafasını ikizinin omzuna yaslamıştı.
"Sen ne düşünüyorsun Meissa. Fikirlerin her zaman ilgimizi çeker biliyorsun." Kafamı salladım. "Bence gayet mantıklı. Tebrikler galiba senden duyduğum en iyi plandı." Rabastan dudağının kenarı ile güldü ve önümde selam verir gibi eğildi. "Teşekkürler Miss Black. Bunu sizden duymak ne büyük onur." Gülerek saçlarını karıştırdım.
"Ay tamam hadi yeter bu kadar görevden önce son kez üzerinden geçeriz biter gider." Amy onu hızla onayladı. "Peki peki bırakalım burada." dedi Alector da. Rabastan önündeki kağıdı katlayıp cebine koydu. "Nasıl isterseniz." Sonunda ayakta dikilmekten vazgeçip yanımdaki sandalyeye oturdu.
"Ee haftaya yılbaşı balosu var kiminle gitmeyi düşünüyorsunuz?" Amy'nin sorduğu soru ile herkes birbirlerine baktı. "Valla bende seçenek çok aralarından karar verip birine teklif ederim." dedi Evan. Eh haksızda sayılmazdı. "Benimde aklımda biri var ona ederim büyük ihtimal." Hepimiz ima ile Alector'a döndük. "Oo kimmiş bakalım bu şanslı kız?" diye sordum. Alector sırıttı. "Rawenclaw'dan bir kız Angela adı." Rabastan kolunu masaya dayayıp ona baktı.
"Angela Selwyn?" Alector Rabastan'a baktı ve sırıttı. "Aynen o." Gülerek sırtına vurdum. "Eh neden olmasın zaten kutsal 28 de kız. Bir de seviyorsan önünde engel yok." Bir süre bunun hakkında konuştuktan sonra Evan Rabastan'a döndü. "Ee sen kimle geliyorsun bakalım." Rabastan'ın bakışları bana kaydı.
"Biz Meissa ile gideceğiz." Hepsi kaşlarını kaldırarak bana baktı. "Evet beraber gitmeye karar verdik. Şu diğer aptallarla hiç uğraşamam valla." Evan sırıtarak masaya yaklaştı. "Yoksa bizim bilmediğimiz bir şeyler mi oluyoor." Göz devirdim ve kafasına bir tane geçirdim. "Sadece arkadaş olarak gidiyoruz." Rabastan'da beni onayladı. "Evet saçmalamayın. Sadece partinin keyfini çıkarmak istiyoruz. Saçma sapan partner olayı ile uğraşmak istemedik."
Amy'e döndüm ve göz kırptım. "Senden ne haber attın ortaya çekildin geri." Amy umursamazca omuz silkti. "Thorffin Rowle ile gidiyorum. Dün teklif etti bende kabul ettim." Rabastan güldü. "Siz ikizler okuldaki kutal 28 leri topluyorsunuz anlaşılan." Alector göz devirdi. "Eh neden olmasın sonuçda nişanlanma yaşımız da geldi. Hem bize diyorsunuz ama sizde birlikte giderek kutsal 28den biri ile gitmiş oluyorsunuz." Hemen itiraz ettim. "Hadi ama aynı şey değil sonuçta." Biraz daha sohbet ettikten sonra odalara dağılmaya karar verdik.
Odaya girdiğimizde Mary ve Holly içerde oturuyorlardı. Hızla kendimi yanlarına attım. "Neden yanımıza gelmediniz?" Holly "Siz kendi aranızda takılın diye biliyorsun sizinkilerle çok yakın olduğumuz söylenemez." Amy anlayışla başını salladı. "Peki o zamaan yarın kızlar günü yapıyoruz. Birbirimize vakit ayırmalıyız sonuçta. Hem Hogsmeade'e gider bir şeyler içeriz hem de balo için elbise bakarız." Tüm kızlar onayladığında yarın için anlaşmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meissa Black/ Marauders
Fanfikce*Karanlık taraftan okumak isterseniz gelin gelinn* Sirius'un evden kaçışından sonrasını ikiz kardeşi Meissa Black'in gözünden okumak ister misiniz? O zaman hadi gelinn "Bu saatten sonra Black ailesi ile hiçbir bağı kalmamıştır o kanı bozuğun sakın...