~26~

624 46 36
                                    


*****

"Off çok heyecanlıyım ben ya." Odada dönüp duran Amy'i izlerken derin bir nefes verdim. "Ya bir otur artık başım döndü!" Ters ters bana baktı ve karşı koltuğa oturdu. "Ya sen ne duygusuz bir kadınsın nişanlanıyorum ben buradaa." Kafamı yana doğru çevirip güldüm. "Alt üstü bir nişan. Yüzük takılacak ve eğlenilecek. Zaten birliktesiniz." Göz devirdi.

 "Anlatmaya çalışma kardeşim. Meissa bunu anlamamak için diretir." Amy tam ağzını açacakken içeri giren Alector ile bu sefer ben gözlerimi devirdim. "Bence siz abartıyorsunuz." Ayaklandım ve kapıya doğru yürüdüm. "Ben çıkıyorum aşağının düzeni ile ilgileneceğim. Sende artık kardeşini hazırlarsın." Aşağı indiğimde hazırlıklar için uğraşan insanları gördüm. Her şey normal görünüyordu o yüzden onları pas geçip bahçeye çıktım. Asıl kısım burasıydı. Hava güzel olduğu için nişan bahçede olacak.

 Ben dışında bizden kimse daha gelmemişti. Gruptaki tek kız arkadaşı olarak hazırlanmasına yardımcı olmak için ben erkenden gelmiştim. Sabahtan beri tüm hazırlıklarla birebir ilgileniyorduk. Son 1 saat kaldığından Amy insanları rahat bırakmıştı sonunda hazırlanmak için. Birkaç düzenlemeyi hallettikten sonra bende hazırlanmak için yukarı çıktım. 

 Hemen elbiseyi üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Hemen elbiseyi üzerime geçirdim. Makyajım ve saçlarım zaten hazırdı. Saçlarımı dalgalandırıp kendi haline bırakmıştım. Karşı odaya girdiğimde aynada kendine bakan Amy ile karşılaştım. "Çok güzel olmuşsun lan." Sesimi duyması ile bana döndü ve kahkaha attı. "Ne kadar da naziksin Meissa ya teşekkür ederim." Omuz silktim ve yanına yaklaştım. "Ne önemi var çok fena olmuşsun. Dibi düşecek seni görünce." 

 Hoşuna gittiğini belli ederek gülümsedi ve son kez aynada kendine baktı. "Hadi çocuk gelecek şimdi hazırsın değil mi?" Kafasıyla onayladı beni ardında kapı çaldı ve içeri Thorffin girdi. İkiliyi yalnız bırakmak için odadan çıktım ve aşağı indim. Misafirleri karşılamak için kapını oraya gittim. Alector'un yanında durdum ve gelenleri karşıladık. Sonunda tüm masalar dolduğunda derin bir nefes verdik ve kol kola bizim masamıza ilerledik. 

 Bana sırtı dönük oturan Rabastan ile gülümsedim. Bugün onu hiç görememiştim. Normalde her gün beraber olduğumuz için bu bile bana garip gelmişti. Arkasından yaklaşıp kollarımı boynuna doladım ve yanağına öpücük kondurdum. Kafasını çevirip bana baktığında gülümsedi ve dudaklarıma öpücük kondurdu. Ondan ayrılıp hemen yanındaki sandalyeye oturdum. Kolunu benim sandalyemin arkasına attı. 

 "Çok özlemişim seni. Şunlar yüzünden görüşemedik gün boyu." Duygularıma tercüman olmasıyla hızla kafamı salladım ve kafamı omzuna doğru yasladım. "O kadar haklısın ki sabahtan beri organizasyonla uğraşıyorum. Bende seni çok özledim." Dudaklarını alnıma bastırdı ve kafasını kafama yasladı. "Gerçek olacağını hiç düşünmemiştim biliyor musun. Şu an o kadar hayal gibi ki seninle böyle olabilmek."

Meissa Black/ MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin