KOÇ:Bir Koç ne kadar istesede duygularını saklayamaz! Birini sevmiyorken seviyormuş gibi yapamaz! Sevmiyorsa sevmiyordur açıkça hissettirir.
BOĞA:Bazı insanların eline geçen en güzel şey bir Boğadır ama elinden kaçırana kadar bunu anlamazlar ve anladıkları zaman hep "çok geç"tir.
İKİZLER:Her şey birdenbire yaşanır İkizlerin aşkında; Kimini yakalarsın Dünyanın en mutlu insanı olursun;Kimini kaçırırsın,Kaçırmış olursun.
YENGEÇ:Dünyada Alışması zor olan, alışırken insanın canını acıtan şeyler vardır; Bir Yengecin yokluğu gibi; Allah alışmak zorunda bırakmasın
ASLAN:Bir Aslanın anılarına ama iyi ama kötü sen kendini yazarsın ve geçmişine yazdıkların Bir aslanın hayatındaki geleceğini belirler...
BAŞAK:Sağır bir gürültüdür Başağın sessizliği..Dışı susar ama içi çok şey söyler..ve bir Başak kolay susmaz..Sustuysa bil ki Kırılmıştır!
TERAZİ:Yanıp yanıp sönmeyi de bilir bir Terazi yeri geldiği zaman yaşanan her şeyi ateşe atıp gitmeyi de...
AKREP:Kendini hareketlerinle anlat bir Akrebe sözlerinle değil; Çünkü bir Akrep gördüklerine inanır duyduklarına değil!
YAY:Bir Yay için bittiğin an "Herkes"gibi olduğun andır;Çünkü bir Yay sevdiği insanı yüreğinde diğer tüm insanlardan farklı bir yere koyar;
OĞLAK:Önemli olan bir Oğlağın uyumadan önce aklından ve kalbinden geçen en güzel şey olabilmek... Her insan olamaz!
KOVA:Her şeyi bırakır da bir Kova kendisi olmayı bırakamaz... Bu sebepten her şeyi İste bir Kovadan ama bir başka insan olmasını isteme
BALIK:Sen yokken de üşür bir Balık sen varken de..ama seninleyken kalbi sımsıcaktır soğuk umurunda olmaz..İşte sende tam bu yüzden özelsin!
BÖLÜM İTHAFI
@sinemzavalsz
@-FoReVeR_sMiLe-
@ElifTemiz1111111
@kai-jongin
@dlrdeniz
@nurdey
@AslGndodu
@Summaniipek
@tomris_iskit627
Yorum yapanlara ithaf yapıyorum :))