Dayanamadım bu kadar süre,çok uzun geldi bir anda 5 gün.Dedim o zaman;ailenizden biri,sevdiğiniz yada sevmediğiniz bir arkadaşınız,hatta bazıları için bir dost ve bizi bir araya getiren bu kitabın yazarı olarak hemen bir bölüm atayım dedim.İyi yapmışım değil mi?
Neyse fazla uzatmaya gerek yok.Uzun lafın kısası,sizi çok özledim hemen bir bölüm yazdım.Umarım beğenir ve hoşnut kalırsınız..
♈️KOÇ: Herkesin senin yanında olmak istemesi neyine yarar.Sen onun yanında olmak istiyorsun.
♉BOĞA: Güveni sarsılırsa bir daha güvenmesini bekleme.Farkını görüp sana güvenmiş ise bunu kaybetmemek için çaba harca.
♊️İKİZLER: Parasız kal,evsiz kal,dostsuz kal ama onsuz kalma.İkizler hayatından çıkarsa bir daha yüzünü göremezsin.
♋️YENGEÇ: Gülerken beraber güler,ağlarken onsuz ağlar.Onun kaderidir bu.Zor günlerinde sevdiği herkes onu tek başına bırakır.
♌️ASLAN: Onun kalbine girmeyi başarırsan,bir ömür boyu orası sana aittir.Aslan da geçici duygulara yer yoktur,ömürlüktür.
♍️BAŞAK: Ona söz söylerken ne anlama geldiğini düşün,ondan sonra söyle.Çünkü onun saygısızlığa tahammülü yoktur.
♎️TERAZİ: Her şeye şüpheli yaklaşmanın sebebi kuşkucu olman değil,zamanında güvendiğin herkesin seni parçalamasıdır.
♏️AKREP: Her şey üst üste geliyor.Artık bitse de gitsem diyorsun.Her şeyin mükemmel olmasını istemen seni daha çok yoruyor.
♐️YAY: Özgürlüğün kısıtlanmaya başladığı an deliye dönüyorsun.Özgürlüğüne çok düşkünsün.
♑️OĞLAK: Bu kadar fedakar olman sürekli ikinci plana atılmana sebep oluyor.Değmeyecek insanlar için fedakarlık yapma.
♒️KOVA: Hızlı düşünme,çabuk ve en doğru kararı vermen en büyük yeteneğinken nasıl olur da her defasında yanlış kişiyi seçiyorsun?
♓️BALIK: İnsanlara iyilik yaramıyor,hala anlamadın.Sen iyilik yaptıkça onlar sana kazık atıyor.Sen güvendikçe onlar sarsıyor.
Bu arada yeni tanıştığım,kitaplarımı okumasa bile bir şekilde konuşmaya başladığım ve kitaplarını özel isteğine karşın okuyup çok beğendiğim bLack_AnqeLL e ithaf ediyorum bu bölümü..
Kitaplarını da öneriyorum,uzun zamandan sonra kitapları gerçekten huzur dolu satırlar gibi geldi.Siz de okuyun,beğenme ihtimaliniz çok yüksek..