KOÇ Önemli olan bir Koç insanını sevmen değil ona o sevgiyi hissettirebilmen!
BOĞA: Bir boğa asla unutmaz sadece erteler. Varsa kabahatin bir gün senden cacık yapar!
İKİZLER:Kıvrak bir zekası vardır birine gıcık olduğu zaman; o kıvrak zekası tek bir şey için çalışır karşısındakini sinir etmeye.
YENGEÇ: Her aşk ondan bir parça alır götürür ama asla "bu da sana kapak olsun" anlamına gelen bir şey yapmadan ayrılmaz birinden!
ASLAN:Onun için ihanetin küçüğü büyüğü olmaz! Büyüğü de ayrılık sebebidir küçüğü de
BAŞAK Bir Başağı üzersen sana bin DERT verir / Gerekli gereksiz konuşursan TERS cevap verir! / Aldatırsan muhteşem DERS verir!
TERAZİ: Bir Teraziyi hakkıyla sevip, ona aşık olmayacaksan; Zaman kaybettirme! Sıranı arkandakine ver
AKREP:Bir Akrep ya mutludur ya da mutsuz aynı anda hem mutlu hem de mutsuz hissediyorsa aşıktır o!
YAY: Bir Yay sevdiği insanın yaptıklarını öğrenince sadece güvenini kaybeder ama karşısındaki o an her şeyini kaybeder!
OĞLAK: Bir Oğlağın kalbinin inanmadığı şeye aklı ve mantığı hiç inanmaz! İnandırmaya çalışmayın bir laf söyleyip fena bozar!
KOVA: Kalbini kırdığın bir Kovanın kafanı kırmasında bir sakınca yoktur umarım? Olmamalı.
BALIK: Tek bir hareketle bir Balık insanını kaybedebilir insan ama tek bir hareketle geri kazanamaz.
KOVA: Kalbini kırdığın bir Kovanın kafanı kırmasında bir sakınca yoktur umarım? Olmamalı.
@beyzam86
@Vinayse