Son zamanlarda sanki çok fazla açıklama bölümleri yapıyormuşum gibime geldi umarım sizi sıkmıyorumdur.
Bu açıklama profilimdeki Var Mısın Aşka,Game Of Death ve yayımlanacak diğer kitaplarımın bölümlerini bekleyenler için..
Bayağı uzun zamandır Var Mısın Aşka ve Game Of Death kitaplarıma bölüm atmıyor ve bölümleri bekleyen okuyucuları da bekletiyordum.
Evet arkadaşlar ben bu kitaplarıma büyük umutlarla başladım hatta kitapları kurgulamak için uzun süre harcadım.Hayal ettim,yaratıcılığımı kullandım,yazdım,sildim,baştan yazdım,düzenledim.
Ama artık duraksadım.
Elimdeki kalem paslandı,bırakamıyorum da ilerleme gösteremiyorum da.
Bende artık yazacak güç ve yeterli ilham yok.Aynı hayal gücü ve yaratıcılık yerinde dururken,fazla bekleyerek kalemimi paslandırmışım.
O yazma isteği hala var içimde,o ışığı görüyorum ama umutlarım kırılmış ki cesaret edemiyorum.
Aynı şekilde uzun zamandır bir soru bile çözemiyorum,film/dizi izlemek istemiyorum,dışarı çıkmak istemiyorum,hiçbir şey yapmak istemiyorum.Yazmak istiyorum ama onu da yapamıyorum.
Kanadı kırılmış bir kuş gibiyim kısacası uçmak isteyen ama uçamayan bir kuş.
Tek ihtiyacım biraz uyku ama o da artık yeterli gelmiyor.Nefes aldığım tüm zamanları uyuyarak geçirmek istiyorum.
Hepinizden özür dilerim,özellikle bekleyenlerden.Zaten farketmişsinizdir bu iki kitap dışında şuan tek aktif kitabım Burçlar.
Belki bir gün burç yorumları yapan kalemim de paslanır,bilinmez.
Tekrar özür diliyorum ve bana tekrar o yazma sevinci ve ilhamı gelmeden bölüm yazmayacağımı söylemek istiyorum.Bu süreçte de iki kitabımın da bölümlerini sileceğim.Düzenleyeceğim ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.
Okuduğunuz için teşekkürler,sevgilerimle.
Elif YILDIZ.