KOÇ: Lütfen: Koçu anlamayacak insanlar daha fazla hayatına girmeye çalışmasın. Tek ihtiyacı ilgi olan birisi bu kadar yorulmamalı.
BOĞA: Bir kusur işlediğinde, gidip bunu boğaya itiraf et ve özür dile. Sakladığın gerçekler ortaya çıkınca özür dileme fırsatı vermez boğa.
İKİZLER: İkizler için öncesi değil, şimdi ve sonrası önemli. Geçmişinde ne yaptığınla değil, gelecekte kimin yanında olacağınla ilgilenir.
YENGEÇ: Yıl olmuş 2015 hâlâ yengeçe nispet yaparak onu kıskandırabileceğini sananlar var.Yengeç seni kıskandırmaya çalışmasın,çıldırırırsın.
ASLAN: Hayatında kaç kere aşık olduğun, ilk aşkının kim olduğu önemli değil. Bir aslana ne zaman aşık olduğundur. Çünkü aşk aslandır.
BAŞAK: Başak aşkıyla sana bir kez dokundumu imza atar adeta hayatına. O imzayı bir ömür boyu unutamazsın. Kıymetini bil bir başağın.
TERAZİ: Terazinin etrafının kalabalık olmasına aldanma, herkese değer vermez o. Sana değer vermişse bir bildiği vardır, teraziyi kaybetme
AKREP: Bir akrep bir kez sabreder, ikinci kez sabreder, üçüncü sefer canına tak eder ve sana kapıyı gösterir. Akrep'e şansını fazla zorlama.
YAY: Bir yay bana ne yapabilir ki diye asla düşünme.Öyle cümlelerle hayallerini yıkar ki hayatın boyunca asla telafi edemezsin.İçine oturur.
OĞLAK: Oğlağı bir kez kırarsan, hata yaptın der, geçer. Eğer ikinci kez yaparsan yanlışını telafi bile etmene izin vermeden terkeder.
KOVA: Hayal kırıklığına uğramak konusunda tam bir profesyonelsin. İnsanlara hakettiğinden fazla değer verdikçe bu hep böyle olacak.
BALIK: Bir balığa sakın akıl verme, sadece huzur ver. Huzursuzluğa hiç gelemez ve katlanamaz bir balık. Kaygılı yaşam balığa göre değil.