~~97~~

14.1K 635 272
                                    

Profil resmini değiştirmek isteyen ama bu fotoğrafına kıyamayan Elif'in dramını yaşıyorum şuan.

Ve tabii ki kitabı yazmaya başladığımda saçma salak bir kapak yapıp değiştirmeye üşenen Elif'in dramını da yaşıyorum.Dram içinde dram bildiğiniz.Şu çaresiz yazarınıza kapak yapan birileri lütfen ulaşabilir mi?

İyi okumalar (:

--

Koç:Liderlik ruhuyla Dünyaya gelmiştir Koçlar.İşte en çok bu yüzden,bir Koç'un başkalarının dediklerini yapmasını beklemeyin.

Boğa:Şüphesiz en güçlü burçtur Boğa.Hayran olunası savaşçı bir ruha sahiptir.Zaman zaman döktüğü gözyaşlarını kendisinden başkası göremez.

İkizler:Kendine dağıtıp dağıtıp toplamak.İkizlerin en sık yaptığı şey.Bu yüzden İkizler dağıtınca sakın sevinme,dönüşü muhteşem olur.

Yengeç:1 kişiyi 10 kişiye yetebilecek kadar sever.Ama hassastır bir yengecin kalbi.Herkes ona göre davransın.

Aslan:Bir aslanı bir kez olsun kendinden soğutursan artık Dünyaları yaksan da yeniden ısınmaz sana.

Başak:Sabır taşı gibidir bir Başak.Ama onu bile çatlatmayı beceren odunlar var bu dünyada.

Terazi:Sevmediği insanlara bile kötü gününde destek olacak kadar büyük bir yürek taşır Teraziler.

Akrep:Unutma bir Akrebin kırıldığı şey ayrıntılarda gizlidir ve Akrepler neye kırıldığını söylemekten hoşlanmazlar.Hatanı sen bul isterler.

Yay:Cenneti yaşattırmayı da bilir bir Yay,cehennemi tattırmayı da.Hangisini hakettiğine kalmış.

Oğlak:Bir Oğlak birinin kalemini kırarsa artık o insan Oğlak için bitmiştir hayatında hiçbir şekilde yeri yoktur artık.

Kova:Bir kova psikoloğa gitse psikoloğun psikolojisi bozulur.Çok şeyi kafasına takar Kovalar.

Balık:Balığın gözünden düşenin belki yeniden girebilmek için bir şansı olabilir ama yüreğinden düşenin tekrar girebilme şansı yoktur.

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin