~~74~~

19.9K 654 526
                                    

|Burçların İllallah Dedirten Özellikleri|

KOÇ BURCU

Ego tatminine en çok ihtiyaç duyan işte. Bay ukala, ya da bayan buz. En önde olacağım diye yapmayacağı yoktur. Yatakta, aşkta, işte, güçte en bencil burçtur. Karşısındakini kırdığını da en anlamayan burç. Kolay kolay da beğenmez. Asla af dilemez. Onlara kalsa dünyada herkes aptal, bir kendisi akıllı! Millete öğütler verir, ukalalık taslar. Önüne yemek koysan beğenmez. Allah düşmanların başına vermesin!

Ben bilirim gerisi boş,

İstiyorsan peşimden koş. 

Emir almam, ben veririm, 

Önderiyim bu feleğin...


BOĞA BURCU

Hımbıl şey ne olacak. Kafası her şeye kolay kolay basmaz. Ağırkanlıdır. Biraz da mankafadır. Harekete geçmesi için arkasından hep birilerinin itmesi gerekir. Bir söyleneni bir kerede asla anlayamaz, 10 kere tekrarlamak gerekir.
Tek dileğim vardır,

Bolca para, zengin sofra,

Çok bir şey mi istediğim,

Güvencemdir bunlar benim...


İKİZLER BURCU

Uzak durmakta fayda var. İkiyüzlü, riyakar, yalancı. Çenesi de öyle düşüktür ki, esir aldı mı, yanarsın. Ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor...

Zekam parlak, dilim oynak,

Her konuya elim kıvrak,

Sıkıntıya hiç gelemem,

Bir de karar verebilsem!...

YENGEÇ BURCU

Yengeçler sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir görünmeye çalışan, son derece yapmacık tiplerdir. Ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyin. Tembeldir, bi iş yapıcam diye aklı çıkar. Saftır da biraz. Sahtedir ve kolay kandırılır, yani salak. Bu arada akıl hastanelerindekilerin yüzde 90'ının olduğu söyleniyor, haberiniz ola!

Tezcanlıyım, duygusalım,

Dokunsalar akar yaşım,

Annem, babam, cocuklarım,

Ben onlarsız ne yaparım...


ASLAN BURCU

Evet küçük aslancık, sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz insan sanmaya devam et, millet senle ne dalga geçiyor, haberin yok! Eleştiriye hiç gelemeyen, kendini beğenmiş zavallı aslan parçası, sen en iyisi kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını aynada oranı buranı seyrederek geçir bakalım....

Ben yarattım bu dünyayı,

Bir de dönse etrafımda!.

Her dediğim hemen olsun,

Zenginlik ve ün beni bulsun...


BAŞAK BURCU

Ayrıntılar arasında kaybolur. Hayatı ayrıntı. Bir de titizdir ki, yarar insanı. Hastalıktan ödü patlar. Düzenli, tertipli olacak diye rahat batar. Ama onun her tarafı didik didik kontrol etme huyundan millete geçirmektedir aynı zamanda. Dili de acayip sivridir. Soğuk, ruhsuz tipin tekidir.

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin