~~44~~

32K 1.2K 237
                                    

|Burçlar Aşık Olursa|

Koç♈️
Karşısındakine tutkuyla bağlanır.Yarı yolda bırakıp gitmek onlara göre değildir.Kaçmaktansa mücadeleyi severler.

Boğa♉️
Aşkı elde edene kadar uğraşır ve mutlaka elde eder.Evliliğe sıcak bakmasa da ilişkisinde aşkı doruklarına kadar yaşar.

İkizler♊️
Sevdiğinde yeri göğü inletir.Gözleri kör olur ve sadece sevdiğini görür.Sevdiğini mutlu etmeyi sever.

Yengeç♋️
En güzel seven burçtur.Zor sever ama sevdiği zaman sevdiği herşeyi olur.Kalan hayatını ona göre planlar.Hayatını iki kişi yaşamaya başlar.

Aslan♌️
Romantizme düşkündür.Karşısındakine sürprizler yapmaya bayılır.Aşıkken kendinden geçer ve verilen sözleri önemser.

Başak♍️
Bir anda aşık olabilir.Yalnızlığı hiç sevmez,hayatında hep aşk ister.Sevgi dolu bir jest karşısında hemen erir.

Terazi♎️
İlişkisinde yalan istemez.Karşı tarafı sevgisiyle boğabilecek kıskançlığı vardır.Sürekli iltifat ve ilgi görmek ister.

Akrep♏️
Kendi nasıl seviyorsa karşıdan da aynı sevgiyi görmek ister.Aşık olduğunda enerji doludur ve etrafına gülücükler saçar.

Yay♐️
Karşı tarafın duygularını tartar.Güvenirse kalbi artık karşı taraf için çarpar.Onu düşünmediği tek bir an bile yoktur.

Oğlak♑️
Başta aşktan uzak durur çünkü yaralanmaktan korkar.Aşık olduğunda ise tüm benliği ile sahiplenir ve kolay bırakmaz.

Kova♒️
Aşkını gerçekten içinde yaşar.Karşı tarafın hatalarını eğer çok aşıksa affedebilir.Koruyucudur ve sadakatlidir.

Balık♓️
Sıcakkanlıdır ve aşka düşkündür.Yalnızken başına buyruk olsalar bile aşıkken sadık kalabilir ve heyecan verir.

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin