Herkese merhaba arkadaşlar.
Yine bir haftanın sonlarına doğru birlikteyiz.Klasik bir Cuma günü.Tek fark bizim bugün beden dersimiz yoktu.Nasılsınız bakalım?
Hepinizin mesajlarını cevapliyorum ve sohbeti birakmiyorum.Bana verdiğiniz sırlar,sorduğunuz sorular,anlattığımız şeyler hatta sade bir konuşma bile beni çok mutlu ediyor.
O yüzden diyorum ki mesaj atmak isterseniz lütfen bakın cekinmek yok.
Bu hafta burada 2 farklı olay yaşadım.Bir tanesi yeşim adlı bir kızın bana mesaj atması cevaplamam falan çok normal gibi duruyor değil mi?
Ama kızın sorusunu yanitladiktan 15 dakika sonra kullanıcı adı değişti.Profiline baktım ismi falan değişik.Erkekmis.
Bu yüzden dikkatli olun lütfen kiz sandiklariniz bile erkek çıkabilir.
Diğeri de bu olayı bir arkadaşıma anlattığımda benden kanıt içi fotograf istedi.Benden suphelendi acayip kötü hissettim.
Fotograf koymamamin sebepleri var ama erkek değilim nereden çıkarıyorlar ya.
Neyse buna gulebilirsiniz.
Çok değişik bir bölüm yazdım umarım beğenirsiniz.
-
BURCLARIN KENDILERINE SORMALARI GEREKEN SORULAR♈Koc: Hayallerimin ne kadarını gerceklestirebiliyorum?
♉Boga: Illa birileri beni sevsin diye niye bu kadar kendimden uzaklaştım?
♊Ikizler:Neden sevdiğim şeyleri yapmaktan vazgeçtim?
♋Yengec:Neden mutlulugumdan vazgeçtim?
♌Aslan:Bu kadar baskıya ne kadar dayanabilirim?
♍Basak:Bazı konuları düşünmem gerektiğinin neden farkında değilim?
♎Terazi:Üzerime bu kadar sorumluluğu alıp neden nefes almamı engelliyorum?
♏Akrep:Neden kendime bu kadar baskı uyguluyorum?
♐Yay:Hayatımın üzerine kurduğum iktidarı kaybetmekten neden bu kadar korkuyorum?
♑Oglak:Neden deneyimlerimi paylasmakta zorlanıyorum?
♒Kova:Mutlulugumu huzurumu neden ortaya cikarmakta zorlaniyorum?
♓Balik:Hayatımı sekillendirirken nerede hata yapıyorum?