Hey yo,selam gençlik.
Nasılsınız ayol?
Ben de iyi,işte.
Eveeet,size bir haberle geldiiiim.
Ama iyi mi kötü mü bilemiyorum.
Siz söyleyeceksiniz.
Şu ki,kitap bölüm sınırına yaklaşıyor.
Yeni kitaba geçiş yapacağız.
Şimdi iyi mi kötü mü söyleyin.
Evet burç yorumlarına devam edeceğim,burç yorumları yapmayan bir Elif,Elif değildir.
Burç yorumları=Elif
Öyle,işte.
Bu kadar söyleyeceklerim.
Beni İnstagramdan da takip edebilirsiniz.
nevrotikyazar
İyi okumalar.
-
KOÇ:Zor günlerini yalnız başına atlatan bir Koçun insanlara güvenmesini beklemeyin.
BOĞA:Hiç olmamış bir şeyin bitmişlik hissi var Boğanın üzerinde.
İKİZLER:Keşke yüzün güldüğü gibi için de gülse be.
YENGEÇ: O değil de Yengeç'in uzaklara gitmesi lazım,çok uzaklara.
ASLAN:Bir Aslan inat ettiği bir şeyden asla vazgeçmez.Gerekirse karşısındaki insandan vazgeçer, yine de inadından vazgeçmez.Onlarda öyle.
BAŞAK:Başak çok güzel burçtur,dışarıdan bakanlar onu çok duygusuz zannedebilir ama içten içe çok samimi ve çılgın insanlardır.
TERAZİ:Güçlü insanlar genellikle yalnız olur,Terazi baya güçlü sanırım.
AKREP:Doğaldır asla yapmacık olamaz,sevdiğini de,sevmediğini de çok net anlarsınız.
YAY:Yaya ilgi göstermezsen kaybedersin bu kadar net.
OĞLAK:Oysa bir bakışıyla ne çok şey anlatır Oğlak; anlayabilene.Ne kadar sevdiğini,ne kadar özlediğini,ne kadar yorulduğunu.
KOVA:Kovanın hayatta başaramadığı şeyler de var.Yalakalık,yalan,yavşaklık,fesatlık..
BALIK:Neyi daha çok sevdiyse,ilk onu kaybetti.
-
nevrotikyazar/İg