~~78~~

16.7K 707 140
                                    

Koç: Seviyorum dediği insana dibine kadar güvenebilmek ister bir Koç.

Boğa: En çılgın fikirler Boğadan çıkar ve o fikirleri duymak bile insanı heyecanlandırır.

İkizler: Bazen İkizlerin bir gülüşü bir bakışı her şeyi unutturur.

Yengeç: Bir Yengecin aşık olması için karşısındakinin; aklı aklına kalbi kalbine ve en önemlisi teni tenine uyacak.

Aslan: ve bir Aslan seni yüreğine koyduysa öyle veya böyle kalbini çalar! Direnmen anlamsız, direnmen zaman kaybı!

Başak: En büyük aptallık seven bir Başağın zekasını hafife alıp onu aldatmaya çalışmaktır! Aşk Başağı aptallaştırmaz aksine daha zeki olur.

Terazi : Eğer tepkisini susarak veriyorsa bir Terazi bil ki etkisi büyük olacak.

Akrep:Seven bir Akrep'i kıskandırmak Ateşle oynamakla aynı şey!

Yay: Bir Yayın Aşkı gerçeğin ta kendisidir. Dokunamazsın ama dibine kadar hissedebilirsin.

Oğlak: Oğlak nerede nasıl mutluysa bırakın orada kalsın. Sorgulamayın, yargılamayın, anlamaya çalışmayın! Sadece dokunmayın, rahat bırakın!

Kova: Bir Kova Aşık olduğu insana yüreğinden konuşur.

Balık: Sevince kokusunu özlemek gibi garip alışkanlıklar edinir bir Balık.

KİTAP ÖNERİSİ

---

KUSURLU

@hamburgerlipanda


*Kitabını önermemi isteyen yoruma yazsın.*

İTHAF

@melissesr

@Sessizkiyilar

@beyazhayallerim



BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin