Aslında bu bölümü duyuruyu şimdiden söylemek için yazdım ama kendimden bilirim bölüm beklediğim bir kitap duyuru diye bölüm atarsa sıkılırım.O yüzden ben de yine küçük bir kıyak yaparak bölüm de oluşturayım dedim.
Duyuruya gelecek olursak;
Her ay yaptığım düzenli bir şey vardır. Taslağımdaki kitap arın bölümlerini yazmak ve kurguyu eksiksiz bir şekilde tamamlamak.
Bunu eğlenceli olsun diye tek başıma yapmam,okuyucularımdan birine gizlice mesaj atarım ve o da keyfine kabul eder.Çok eğlenceli bir ay geçirerek kitabımın kurgusunun eksik yerlerinde fikir verir bana.Kitap yayımlandığında ise tanıtımda ismi yer alır.
Bu şeyi yapmaya başladığımdan beri 4 ay oldu.Ve o 4 kitabımda yayımlanmadı daha.Bölümleri yazıyorum hala..
Bende dedim ki bu ayda sizlerden biri bu eğlenceli şeyde bana yardım etsin.İyi mi ettim bilmiyorum ama eğer isterseniz ben değil ben seçemem kura yardımı ile bir kişi seçeceğim.
Eğer işte bu kişi olmak isterseniz yorum atmanız ya da mesaj atmanız yeterli.
Ne uzattım ben ya,neyse bir şey daha diyecektim.
Mesaj atan kişiler var çok mutlu oluyorum ve hepinizle yavaş yavaş tanışıyorum.Fakat biri vardır ki özellikle tanışmak istediğim hala ilk adımı atmadı.Acaba benle tanışmak mı istemiyor diye düşündüm.Yani hala o kişiden bir tanışma mesajı bekliyorum.
İyi okumalar :)
-
♈KOÇ: Kendisine ne yapacağını söylenmesinden nefret eder.
♉BOĞA: İnsanlara bir adım atmadan önce çok düşünürler,yaş tahtaya basmak istemezler.
♊İKİZLER: Dışarıdan anlaşılması güç bir burçtur.
♋YENGEÇ: Sevdiği kişiye fazlasıyla bağlıdır.
♌ASLAN: Hassas ve kırgın ruhlarını iyileştirmek için hile bile yaparlar.
♍BAŞAK: Yalnızca sevdiği kişilere kırılır.Umrumda olmayan insanlar onun canını acıtmaz.
♎TERAZİ: Kendisidir,başkası olmak istemez.Başkaları o olmak ister.
♏AKREP: En kötü ve kırılgan oldukları zaman ihanete uğradıkları zamandır.
♐YAY: Sevdiği insanı dünyası yapar ve sevdiği insan ona yamuk yaparsa dünyasını yıkar.
♑OĞLAK: Bir şeyi başarmak istediğinde ne olursa olsun başarır.
♒KOVA: Çok çabuk aşık olmaz o yüzden sevdiği kişiyi dünyaları verseler değişmez.
♓BALIK: Kendilerinden şüpheye düşüp dünyaya aykırı hareket edebilirler.