~~71~~

19.6K 732 127
                                    

Koç ; Doyamadın inatlara, olsun. Aşkı aradığın kadar aşkta yanılmışlığın var. Seni sevmek herkesin harcı değil, yalnızlık bile yakışıyor. 


Boğa ; Aklına geleni yapıyorsun bu aralar. Keşkelere yer yok kitabında. Bundandır kararlı tavırların, güçsüz insanlara fazla geliyor.  

İkizler ; Dengesiz falan değilsin. Sadece insanlar fazla sıradan geliyor bünyene. Sabırlı olmayı öğrenirsen diyeceğim ama beklemek sana zor.

Yengeç ; Sadakatini anladıklarında hep geç oluyor. Yalandan nefret ettiğin kadar hiç bir şeyden nefret etmiyor, bi kere daha güvenemiyorsun.  

Aslan ; Hala bahardan kalmasın, eskiler peşini bi bıraksın. "Ya en iyisi yada hiç birisi" kuralından şaşman imkansız. 

Başak ; Selam versen sevgili olduğunuzu zanneden insanlar var, çok yüz verdin ama sende bazılarına. Kendi başına kalmaya ihtiyacın var.

Terazi ; Yanlışı doğruyu bi kenara bırakıp anı yaşıyorsun. Kafanı karıştıran şeyler var. Sana dürüst olan abartısız biri lazım. 

Akrep ; Çok çekemeyenin var be seninde, sen uzaklaştıkça yine bi yerden çıkıyor gereksizler. Tersini göstersen dağılacaklar.

Yay : ''ahh ben demiştim'' demelerine hastayım, ne dersen o çıkıyor, bazen saçmalasanda bu seni farklı çekici yapıyor.  

Oğlak ; Bu kadar güzel olmasan olmaz değil mi ? İnadın başka, aşkın başka. Seni üzen insanlara acıyorum.

Kova ; Çok tatlı insansın uzmeye calısanlar oluyor ama bu ara cok talibin olucak. Biraz bekle.  

Balık ; Duygusalsın falan ama mantığın da ağır basıyor. Kalbini kıranları salla gitsin

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin