~~50~~

30.4K 1.3K 304
                                    

Ve bir şey daha var.İnstagram'da karşılıklı takip var.Beni takip edeni takip etme takıntısı var zaten bende.Fotoğraflarımı da beğenirseniz..çok şey istiyorum değil mi?
_elifbiebs_ismim

|Burçların Korkuları|
Uyarı:Kötü yorumlarda bulunmayınız.Herkesin doğru çıkmayabilir,benimki doğru çıktı ama.

♈️KOÇ : Hedef bulamama, tartışacak kişi yada konu bulamama korkusu.

♉️BOĞA : Huzur bulamama korkusu, huzurun bozulması korkusu.

♊️İKİZLER : Bilgi verme ve bilgi alma işlevini sürdürememek, ellerini ve konuşma yeteneğini kaybetme korkusu.

♋️YENGEÇ : Başına bela gelme korkusu. Başına herşey gelebilme ihtimali korkusu.

♌️ASLAN : İzleyici bulamama korkusu. Kendini alkışlamak zorunda kalma korkusu.

♍️BAŞAK : Belaya bulaşma, hastalığa bulaşma, hastalığın bulaşması korkusu.

♎️TERAZİ : Popüler bir partner bulamama, popüler olamama korkusu. Tartışma korkusu.

♏️AKREP : Güçsüz kalma korkusu, gücünü kaybetme korkusu

♐️YAY : Bilgi bulamama, duygu ve düşüncelerini aktaracak kişi bulamama korkusu.

♑️OĞLAK : Başkaları ne der korkusu. Parasız kalma korkusu.

♒️KOVA : Yalnız kalma korkusu. Sıradanlaşma korkusu.

♓️BALIK : Partner olmadan yalnız kalma korkusu, duygusal ifadeyi aktaramama korkusu.

66.1K olmuşuz.
50.bölüme geldik.
Yorum yazanlara ve vote verenlere ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum...Şimdi final dermişim.Ama ben bu kitabı bir süre daha devam ettireceğim sanırım...

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin