Merhaba arkadaşlar,nasılsınız :)
Bende iyiyim,teşekkürler.
Şimdi diyeceksiniz bugün Cuma mı,neden bölüm geldi diye.
Aslında açıklama bölümü atacaktım ama sizin gibi bende duyuru bölümleri sevmediğim için,ağrıyan aşılı bir kolumla size bölüm yazdım.
Bugün Watty de gezinirken yanlışlıkla eşcinsel takip ettim ki takibi geri çekmeme rağmen 1300 takipçime de bildirim gitti.Yanlış anlamayın diye söylüyorum sadece elim çarptı yoksa hala 1 kişiyi takip ediyorum.
LGBT bireyleri hakkındaki görüşlerimde şöyle:
Eşcinsellere ve diğerlerine saygı gösteriyorum ve destekliyorum.Günah diyebilirsiniz tabii ki ancak düşünce özgürlüğü diye bir şey var hatta birey özgürlüğü diye bir şey var.Bu kötü bir şey değil.Herkes özgür.Böyle düşünüyor ve hissediyorlarsa dışlayacak,tiksinecek ve onlara sürekli nefretle bakacak değiliz ya.Siz de günah diye dar görüşlü bir insana dönüşmeyin ve saygı gösterin lütfen.
-
KOÇ:Tanımadığı biri bile olsa bir insanın çektiği acıya kayıtsız kalamaz bir Koç.
BOĞA:Bir Boğa sinirlendiği zaman onu kimse tutamaz.
İKİZLER:Bazen bir İkizler koyar bir de duvar koyar en güzelinden.
YENGEÇ:İstediğin kadar Hayır de en sonunda dayanamayıp Evet diyeceksin Yengecin şirinliğine.
ASLAN:Mesela kendi işine bakması gerekirken Aslanın işine karışan salaklar var bu dünyada.
BAŞAK:Aşktan anlayan birinin kalbi Başağı sever.(Kıskançlık vol.287218739474)
TERAZİ:Terazinin karşısında bilmiş bilmiş konuşan insan Terazi tarafından bozulmaya mahkumdur.
AKREP:Bir Akrebin hayatının tek gerçeği olmak istiyorsan Akrebe yalan söyleme.
YAY:Bir Yayın kalbini kırma ve kalbi kırık uyumasına izin verme.
OĞLAK:Bir Oğlak arıza çıkarıyorsa bu sana kafası bozuk demektir.Otur ve ne yaptığını düşün.
KOVA:Kova bir şeyi merak ediyorsa elinden uçan da kaçan da kurtulamaz.Mutlaka merak ettiği şeyin cevabını öğrenir.
BALIK:Bir Balık sana gıcık olduysa bu ayvayı yedin demek oluyor.
-