~~96~~

14.3K 594 188
                                    

Koç:Değer vermemen gereken tiplere değer vermekte üstüne yok sonra pişman oluyorsun.Seni hakedenleri hayatına al.

Boğa:Sıkılmaktan bile sıkılmışsın hayatına yenilik katmalısın yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden lazım.

İkizler:Neden böyle ya neden yalnızım diye kendine sorup duruyorsun senin gibi tatlı birini yalnız bırakanlar utansın sen değil.

Yengeç:Nerede sana uymayacak biri var gidip onu seviyorsun sonra da vay efendim neden mutsuzum sana uyan birilerini sev.

Aslan:Bu aralar bir dengesizliktir almış başını gidiyor sen bu değilsin kendine gel somurtmak değil gülümsemek yakışıyor sana.

Başak:Saçma şeylere sinirlenip gereksiz atarlanıyorsun aslında sen de haklısın o kadar mal varki neyse kendine hakim ol.

Terazi:Kimse için fedakarlık yapma sen iyi kalpli olduğundan dayanamıyorsun o mallar seni hiç düşünüyor mu sanki.

Akrep:Ne kadar temiz bir kalbin var senin.Öyle ya insanın içinde biraz fesatlık falan olur sende hiç yok bu yüzden hep seni üzüyorlar.(Fesatlık burada kötülük anlamında.)

Yay:Birine hemen bağlanmamayı ne zaman öğreceksin acaba üzülen neden hep sen oluyorsun kıyamam insanlara fazla güvenme.

Oğlak:Hemen aşık olan cıvık tiplerden değilsin ama birini seversen gönülden bağlı olursun bence çok asilsin.

Kova:Birinin dış görünüşü senin için önemlidir güzel gülüyorsun seni her zaman gülen birini hakediyorsun ağlatan değil.

Balık:Kendine güvenin son derece tam ve elde edemeyeceğin hiçbir şey yok.En sevdiğim özelliğin her şeye karşı güçlü olman.

İthafcıklar *-*

@irem_telli

@love_is_the_KEY_word

@Nazetin

@Ilayda_Zhang

@bilgebas691

Destekleriniz için teşekkürler «««


BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin