Sona yaklaşıyoruz sanırım,düşündükçe üzülüyorum üzüldükçe düşünüyorum ayol.
Bu konuyu neden hemen girişte açtım bilmiyorum ama Bety bilir benim üzüntümü.
Neyse şimdi size o CAN ALICI SORUYU yöneltiyorum,hazır mısınız?
Bence hazırsınız.Hazır olmayanlar bu satırda kendini hazırlasın.
KARNELER NASIL?-Kötü olduğunu düşünenler yorum yapmasın,mesaj atsın.Onun için de özel bir teselli yöntemim var kuzumlar *-*
Aslında hepiniz takdir alabilecek kapasitedesiniz ama bu kapasiteyi kullanmıyorsunuz.Size güveniyorum hadi bakalım bölümü okuyun.
-
KOÇ:Kuru gürültüye pabuç bırakmaz bir Koç.Aksine o daha gürültü çıkarır adamın pabucunu elinden alır.
BOĞA:Herkesin beğendiğini çoğu zaman beğenmez bir Boğa.Boğaların kendine has bir zevki vardır.
İKİZLER:''İşine bak!Üstüne vazife olmayan işe de karışma''lafını duymak istemiyorsan bir İkizlerin işine karışma.
YENGEÇ:Bir Yengeçin her şarkıda bulduğu insan olduğun zaman onun içine işlemişsin demektir.
ASLAN:Lafta kalan hiçbir şeyden hoşlanmaz bir Aslan.Girişe gelişmeye değil sonuca bakar.Boş laflara karnı toktur.
BAŞAK:Başak bir başkasına göre yaşayıp sürünmektense kendi kafasına göre yaşayıp ölmeyi tercih eder.
TERAZİ:Son sözü kim söylerse söylesin son gülen hep genelde Terazi olur.Ve son sözü söylediğini sanan insanın haline çok güler.
AKREP:Bir Akrep başını ağrıtanı başından atmayı çok iyi bilir.
YAY:Bir Yaya derdini anlatacaksan az kelime kullan fakat çok şey anlat.Yay anlar.
OĞLAK:Tüm ömrü boyunca oğlağın kalbini bir çok kişi fetheder ama onlardan sadece 1i gerçek aşktır.
KOVA:Kendisine gösterilen kibarlıktan centilmenlikten hoşlanır bir Kova.Yalakalıktan değil.
BALIK:Bir Balıkla yakınlaşmak kolaydır kanı sıcaktır fakat uzaklaştıktan sonra yeniden yakınlaşmak zordur.
-