Selam kızlar
Yüreğim sızlaaaar.
Of,çok yıkılası bir başlangıç yaptım bölüme.
Ama şimdi erkeklere haksızlık olmasın,sizlere de merhaba beyler.
Kızlar -ve erkekler- bugün mutfakta güzel bir pasta yapmaya çalışırken üzülerek söylüyorum ki müthiş hünerlerim (Yalan) işe yaramadı.Olmadı pasta.Şimdi artan krem şantiyi,çileğin üstüne döktüm.Öyle yiyorum.Neden olmadı diye sorarsanız,ben de bilmiyorum.
Not:Annem mutfağı görünce gözlerini büyüttü ve bana zorla toplattı.
İşte öyle becerikli bir kızımdır,bilirsiniz.
TEOG'dan sonra bunlara kafa sardım,sormayın.
Sonra dedim ki,benim tek becerilerim;yazmak,koşmak,burç yorumlamak ve yatmak.
O yüzden bende tıpış tıpış bilgisayarımı aldım ve bölümün başına geçtim.
Çılgınlıklarım bununla da sonlanmayacak,haberiniz olsun.
Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım,yorumlarınızı cevaplayacağım bu yüzden güzel yorumlar yapın.
Yoruma 'güzel yorum' yazıp Enter'a basmayın,kalbim var benim dayanmaz vallahi.
-
KOÇ:Tarif edilemez duygular yaşıyor şu sıralar,bulaşmayın pek ona.
BOĞA:Bir Boğanın tek bir isteği var,sevdiği insanların değişmemesi.
İKİZLER:Zor bir dönemden geçiyor,İkizler'e de bulaşmayın.
YENGEÇ:Çok kırgın be.
ASLAN:Herkes yaşattığını yaşayacaksa Aslanları çok güzel günler bekliyor.
BAŞAK:Başağın kıskandığı halde karışamadığı biri var,işi baya zor.
TERAZİ:Terazi severse tam sever.
AKREP:Akrep birini çok özlüyor,konuşası gelmeyecek kadar.
YAY:Hayatı lunapark gibi olsun istedi ama devlet hastanesi aciline benzedi.
OĞLAK:Oğlak kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçti,bu yüzden çok güçlü.
KOVA:Kovaların hepsi mi manyak,yahu?
BALIK:Bazılarının yaşadığı acılar,Balığın yaşadığı acıların yanında şirin kalır.
-
nevrotikyazar/İG