Ve güzel geçeceğine inandığım bu cumartesi gününün sizin içinde güzel geçmesini diliyorum.
Aslında şimdi değineceğim konu sizin mesaj bölümünden-zaman ayırıp mesaj atanlar canım ya!-bu konuyu bana sıkça söylüyorsunuz.
Bir çok yazara göre çok sicakkanliymisim,öyledir arkaslar.
Sizin gibi degerliyim,sizin gibi ozelim,sizin gibi biriyim ve sizin gibiyim.Kimse birbirinden değersiz veya kıymetli değil.Ben sizin gibiyken neden size soguk davranıp,sizi görmezden gelip,kendimi büyük göreyim?
Sizin gibiyim ben ışte,yorumlarinizi okurken keyiflenen ve hatta aynı büyük keyifle yanıtlayan,mesajlariniza da aynı şekilde,kitaplariniza destek olmakta hiç çekinmeyen sıradan biriyim ışte.
Sizler çok mükemmel ve onemlisiniz benim için.Sıcak oluşumun sebebi budur ki herkese karşı böyleyim.Sadece size karşı böyle bir tavır sergilemiyorum dediğim gibi herkese karşı böyleyim.Günlük hayatta ben gulmuyorsam ya da gulumsemiyorsam kesin orada bir sorun vardır..
Uzatmak istemiyorum şayet hemen lafımı bitirip bölümü okumanızı ve o güzel yorumlarınızı cevaplamak istiyorum.
Çok olmamıştır bu kitabı yazmaya başladıktan sonra bir okuyucum bana mesaj attı.
'Sen bir yazarsın,okuyucularınla o kadar kaynaşmamalısın.Soğuk ol biraz.Yorumlara cevap verme.'
Gibisinden bir mesaj işte.Yaptığım en büyük hatalardan biriydi ki bu okuyucumu dinleyip soğuk biri olmaya çalıştım.Yorumlara cevap vermedim sadece bölümü yazdım hatta bir ara sınır koyacaktım.Gözüm dönmüştü.
Ne yaptığımı farkına vardığım da çok geç oldu benim için.Telafi etmeye çalıştım ama eski bölümlerdeki eski yorumlara şimdi cevap vermekten utandım açıkcası.Bu da benim ayıbım işte.
Zaman ayırıp beni sevindirecek ve mutlu edecek yorumlar attınız ve ben cevap vermeye bile tenezzül etmedim.
Utanıyorum,çok utanıyorum.Hala aramızda eski okuyucular varsa onlardan özür diliyorum ve ayıbımı en iyi şekilde örtmeye çalışacağımı da söylüyorum.
Yorum atan ve vote veren ellerinize sağlık.
Keyifli okumalar..
-♈Koç: Bir koçun hayatından çıkarsan sen kaybedersin.Koç yaşantısına eskisi gibi devam eder.
♉Boğa: Dürüsttür ve açık sözlüdür .Asla arkadan vurmaz ama aldatılırsa hayatınıza bela olur.
♊İkizler: İkizleri etkilemek yeteneğe değil kişiliğe kalmış bir durumdur.
♋Yengeç: Hiçbir gerçek bir Yengeç in aşkı ve aşıkken hissettikleri kadar gerçek değildir.
♌Aslan: Düşünerek değil yaşayarak öğrenir. Yaşamak varken düşünmekle zaman kaybetmezler.
♍Başak: Bir Başak kolay kolay birini sevip ona bağlanmaz.Çünkü kolay kolay güvenemez.
♎Terazi: Bir Terazinin içten gülüşü ile merhaba demesi bile hayatınızda iz bırakabilir.
♏Akrep: Kural basit ya olduğu gibi kabul edersin Akrebi ya da hayatında hiç olmaz.
♐Yay: Çok güler ama her gülüşü bir mutluluk ifadesi değildir.Siniri bozulduğunda da güler,acısını gizlemek istediğinde de.
♑Oğlak: Geçip giden şeye hayat denir.Bir Oğlağın yanında geçip giden şeye yaşamak denir. Fark var..
♒Kova: Bir kova kafasına koyduğunu yapar . sonunda ne olacağı önemli değil önemli olan kovanın ne istediğidir.
♓Balık: Balığın bakışı ve sözleri öyle etkilidir ki keşke 50 kişiden dayak yeseydim dersin.Öyle etkilidir sözleri ve bakışları.