Herkese merhaba *-*
Nasılsınız bugün,ben yine iyiyim.Hep iyiyim diyorum ama tabiki bazen yalan olabiliyor o 'iyiyim' sözcüğü.
Neyse,cumartesi bölüm atmamıştım çok çok çok üzgünüm geçerli bir sebebim vardı,ama şimdi açıklamak istemiyorum.
Fazla uzatmak istemiyorum çünkü yazma enerjim kalmadı,işkenceci fen hocamız bize 2 saat-abartı değil-yazı yazdırdı yani elim ağrıyor.
Bölümü de elimle yazıyorum zaten biliyorsunuz o yüzden yorumlarda görüşürüz. :)
-
KOÇ:İnsanların en sevdiği şey dedikodu yapmaktır.Fakat Koçlar dedikodu ve yalandan nefret eder.Böyle insanları bir kaşık suda boğmak ister.
BOĞA:Sen iyi niyetle de yaklaşsan karşındaki insan ayı olduğu sürece anlamaz.Biraz onun anladığı dilden konuş bakalım neler değişecek.
İKİZLER:Uzun zamandır doğru insanı beklediğin için bir aşık olsan destan yazacaksın.Sen inanılmazsın aşık olacağın insan çok şanslı.
YENGEÇ:Ne kadar sıcakkanlı olursan ol insanlara karşı duvarların var.Sevdiğin insana her şeyini verirsin ama sevmediğin ölsün.
ASLAN:Yaptığın bir hatayı asla tekrarlamıyorsun.Sen kendine inanılmaz güven.Hata yapıp düşmeni bekleyenler daha çok beklerler.
BAŞAK:İstediğin tek şey aslında biraz huzur değil mi?Bunu sana veremeyecek insanlara yol vererek işe başlayabilirsin.Kimse senden değerli değil unutma.
TERAZİ:Tabi ya ne takıcaksın insanlar ne demiş,en güzelini yapıyorsun.Mutluluk senin için özgürlük demek,seni kısıtlamamalılar.
AKREP:İstediğin her şeye anında sahip olmak istiyorsun ama sende biliyorsun ki öyle bir dünya yok.Yapına ters biliyorum ama sabır gerek.
YAY: Aslında sevdiğin insandan beklediğin tek şey biraz ilgi.Ne kadar zor olabilir ki?Sanki dünyaları istiyorsun.Seni anlamıyorlar.
OĞLAK:Anladık canın sıkılıyor da öyle yattığın yerde sıkıntının geçmesini beklersen daha çok beklersin.Çık gez dolaş azcık deli ya.
KOVA:Hayat sana iyi davranmıyor bu sıralar.Her şeyin altından sağlam karakterin sayesinde kalkıyorsun.Kendini iyi yetiştirmişsin.
BALIK:Sorumlulukların dağ gibi birikmeye başlamış.24 saat sana yetmiyor neyi ne zaman yapacağını şaşırmışsın.Çıldırmadan biraz nefes al.
-
Umarım beğenirsiniz :)