KOÇ: Koç insanının her zaman duruşu bellidir ve kim ne düşünürse düşünsün asla bundan vazgeçmez.O sınırlarını baştan belirler.
BOĞA:Bir Boğaya yapılmaması gereken 2 şey: 1- Kıskandırmaya çalışmayın. 2- Yalan söylemeyin."Soğur."
İKİZLER:herkese çare bulur,herkesi iyileştirebilir,herkesin yeniden güçlü hissetmesini sağlayabilir.Ama konu kendisiyse eğer....
YENGEÇ: Karşısındaki insanın yüzünü güldürmeyi de bilir "yengeç", burnundan getirmeyi de.Hangisini hak ettiğine kalmış.
ASLAN: Susarak tepkisini gösterir Aslan,ne kadar sessiz kalıyorsa o kadar kırılmıştır karşısındakine.
BAŞAK: En samimi olduklarını bile saniye farkıyla hayatından çıkarır hiç ertelemez çünkü o yapmacık gülücükler atamaz,kesin çizgileri vardır
TERAZİ: Terazilerin kendilerini en kötüsüne hazırlamak gibi eğilimleri vardır.
AKREP: Eğer söylenilen bir şeyi Akrep istemiyorsa yapmaz.O başkasının söylediğini değil canının istediğini yapar.İşte Akrep burcu.
YAY: Gözünden düşeni tek kalemde siler bir Yay.
OĞLAK: Bir Oğlak'ın en büyük hobisi sinirlenmek ve sinirlendiği zaman hesap sormaktır.Hesap sormadığı kişiyi umursamıyordur zaten..
KOVA: Aslında sabırlıdır Kova. Kendisine yapılan yanlışları içinde biriktirir.. biriktirir.. biriktirir.. Sonra mı ? Sonrası korkutucu..
BALIK: Sıcak insanlardır yerine göre davranır bir Balık.Bu yüzden bazen çocuk bazen olgun bir kişi görürsünüz karşınızda.