~FİNAL~

8.6K 453 233
                                    

Kuzular bölüm geçen hafta içinde gelecekti ancak internet yoktu,kusura bakmayın.

Evet,şey,geldik bu kitabın son burç yorumları bölümüne.

İyisiyle kötüsüyle güzeliyle 16 ay atlattık.

Bu 16 ay içinde sizlerle tanıştım,sizleri dinledim,yorumlarınızı okudum,bölümler yazdım.16 ayı hep birlikte dolu dolu geçirdik.

Şimdiyse bugün bu kitaptaki son bölüme geldik.

-Duygulanmadım değil hani..-

Ama bu bir veda değil elbette,bu hafta içinde ve ya haftaya yeni kitaba başlayacağız.

Yine hep birlikte.

Sadece biraz bekleyeceksiniz kuzumlar,mesaj atabilirsiniz internet olduğu sürece burada olacağım.

İnstagramda da mesajlarınızı görüyorum oradan da bana ulaşabilirsiniz.

nevrotikyazar/İg

Fazla uzatmayacağım,iyi okumalar kuzumlar.

-

KOÇ:Şu sıralar boşvermişliğin zirvesinde Koçlar.

BOĞA:Üzüldükleri kadar üzmediler hiç kimseyi,Boğalar.

İKİZLER:Güçlü insanlar genellikle yalnız olur,İkizler baya güçlü sanırım.

YENGEÇ:Genelde ya açtır ya da uykusu vardır,Yengeçlerin.

ASLAN:Aslanın sevgisi iyidir ama nefreti kusursuzdur.

BAŞAK:Başakları başak yapan o temiz yürekleridir.

TERAZİ:Artık her türlü hayal kırıklığına alıştı,şaşırma duygusu falan kalmadı onlarda.

AKREP:İnsanlar Akrepin psikolojisini bozuyor.

YAY:Yaya birinin "ben yanındayım" demesine çok ihtiyacı var fazla bir şey istemiyor aslında.

OĞLAK:Aman o üzülmesin aman bu kırılmasın diye-diye Oğlak'ın kendisi paramparça oldu.

KOVA:Kovanın iki hatası oldu sevdi,söyledi.

BALIK:Kaybetmek istemediğin ne varsa kaybettin değil mi?Balıklara has özelliklerden birisi de bu.

-






BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin