Beni takip edenler belki görmüşlerdir yaklaşık bir saattir bir tartışma içerisindeyim.
Zor sinirlendiğimi ve zor sakinleştiğimi hatta beni sakinleştiren bir şey olmadığını da biliyorsunuzdur.
Bunu üstünüze alınmayın ancak yine de aklınızın bir yerinde bulunsun.
Kitabımın yorumlarında artık bu şekilde tartışma ve kavgalar görmek istemiyorum.
Birisi geliyor ve internetten alıntı yapıp kendimi bir yazar zannettiğimi söylüyor,kuzum-kuzum diye takıntı yaptığımı,bir ruh hastası olduğumu,terbiye ve saygıyla kafayı bozduğumu..
Bunlar benim alınabileceğim şeyler değil ancak kitabımın yorumlarında bu tür hakaretler görmek istemiyorum.
Kimsenin harcı değildir birine hakaret etmek.
Benim bile.
Kendimi hiçbir şekilde üstün görmüyorum ancak uzun zamandır okuyucum olan güzellerim bilirler ki terbiyesizliğe tahammülüm yoktur.
Bu son uyarım.
Kitabı kaldırıp giderim ki bu yapamayacağım bir şey de değil.
Eğer kendimi yazar olarak görmemi istemiyorsanız görmem ancak insan kendini ne olarak görüyorsa odur,hatırlatmak istedim.
Zaten o kişilerden birine bana ve okuyucularıma hakaret ettiği gerekçesiyle elimdeki kanıtlarla hakaret davası açacağım.
Terbiye,ailenin yerince ve zamanında çocuğuna vermesi gereken en değerli hazinedir.
Başkalarının terbiyesizliğine karşı en iyi silah bir insanın kendi terbiyesidir.
Hepiniz kendinize iyi bakın ve lütfen bunu bir düşünün.İyi akşamlar.