~163~

7.1K 352 162
                                    

Bugün Cuma kfkckdkkd.

Şu cümlenin güzelliği bir çok cümlede yok,bakar mısınız ya?

Evet bugun yine coşturdum bizimkileri.

Test cözüyoruz diye gıybet yaptık ayol.

Ay sabah hiç okula gidesim yoktu kitap okurken 10 dakikada bir uyuya kalıyordum geri kalkıp tekrar uyuyordum sonra işte okula geç kaldım falan.

Teog'a da az kaldı ha disjcijekd.

Şimdi diyorsunuz bu manyak niye yaramıza tus basıp,gülüyor?

Bilmiyorum,bunu düşüneceğim neyse hadi siz bölümü okuyun.

MESAJ ATANI YEMIYORUM BU ARADA,OLDURMUYORUM DA YANI BILIN ISTEDIM OHOM.

-Elifin klasik bir atarli giderli laf gondermesi. :) -

-

KOÇ:Bir Koçu en çok sınırlandırılmak,eleştirilmek,haklarının çiğnenmesi,rutin bir hayat ve üstüne düşülmesi öfkelendirir.

BOĞA:Bir Boğayı en çok karnının acıkması,parasının kaybolması,konuşmaya zorlanması ve üzerine gelinmesi öfkelendirir.

İKİZLER:Bir İkizleri en cok durdurulmak,susturulmak,gezmekten alıkoymak,telefonunu kaybetmek öfkelendirir.

YENGEÇ:Bir Yengeci en cok özel eşyalarının kariştirılması,eski defterlerin açılmasi,sırlarının ögrenilmesi öfkelendirir.

ASLAN:Bir Aslani en cok elestirilmek,umursanmamak,takdir edilmemek,yalan,aldatilmak ve hafife alinmak ofkelendirir.
-Bak sen egoya bak bak.-

BASAK:Bir Basagi en cok rahatinin bozulmasi,duzeninin bozulmasi,kabalik ve aldatilmak ofkelendirir.

TERAZI:Bir Teraziyi en cok kandirilmak,kusku,aldatilmak ve fikirlerine karsi gelinmesi ofkelendirir.

AKREP:Bir Akrebi en cok ilgisizlik,anlayissizlik ve vurdumduymazlik ofkelendirir.

YAY:Bir Yayi en cok hapsedilmek,engellenmek,yetersiz bulunmak ve gereksiz kurallar öfkelendirir.

OGLAK:Bir Oglagi en cok iki-yuzluluk,saygisizlik,tembellik ve yalan soylenilmesi sinirlendirir.

KOVA:Bir Kovayi en cok nankorluk,iki yuzluluk,baski altina alinmak ve siradan biri olarak gorulmek ofkelendirir.

BALIK:Bir Baligi en cok soylediginin yapilmamasi,kalbinin kirilmasi ve kandirilmak ofkelendirir.

-

nevrotikyazar/İnstagram-Tumblr

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin