Ya ben bugün daha bölüm atmayacaktım ama dayanamadım.Çünkü çok güzel bir bölüm konusu buldum.Ayrıca sormak istediğim sorular var lütfen cevaplayın.
1)Ben böyle sizinle konuşuyorum ama rahatsız olmuyorsunuz değil mi?Ya da birkaçınızı eleştiriyorum diye.
2)12 kitaptan oluşan bir seri oluştursam,burçlarla ilgili.Örneğin bir kitapta Koç burcu ile ilgili,diğerinde başka bir burçla ilgili;burcunuzu daha iyi anlayabileceğiniz bir kitap yazsam?Okunur mu sizce?
3)Kitaptaki kötü yorumlar alan bölümleri kaldırayım mı sizce?Görünce moralim bozuluyor,kaldırmak istiyorum bölümü ama size danışmadan kaldırmayayım dedim.
-
Hangi DİZİ,Hangi BURÇ?
KOÇ-KARADAYI
Koç'ların engelleri aşabilme gücü, liderliği ve hakkını araması meşhurdur. Karadayı'nın sevilen ve beğenilen ikilisi Mahir ve Feride aşkının bütün engellere rağmen devam etmesi, nice acıları aşıp yine beraber olabilmelerinden dolayı, burç hanesinin ilk burcu olan Koç Karadayı'ya çok yakışıyor.
BOĞA-GÜLLERİN SAVAŞI
Boğa'lar sanata, estetiğe, biraz entrikaya ve duygularına çok düşkündür. Eleştirmeyi severler ama karşı taraftan gelen sorular ve eleştiriler onları pek memnun etmez. Gülfem-Ömer-Gülru üçgeni hem entrikayı hem de karışık bir sürü duyguyu barındıyor. Aşka ve nefrete dair her şeyi hallaç pamuğu gibi atıp işine bakan dizi Gülfem'in elbiseleri misali kırmızı rengin her tonunu gözümüze gözümüze sokuyor. Dolayısı ile "Boğa" damgasını yemekten kaçamıyor.
İKİZLER-MEDCEZİR
Canlı, sempatik, bol olaylı, biraz dedikoducu, eğlenmeyi seven ve müzikten hoşlanan... İşte bunlar hep İkizler! Medcezir renkleri, aşkları, karakterleri ve yaşananları ile tam bir İkizler burcu! Burcun sembol hayvanının parlak renkli kuşlar ve kelebekler olduğunu düşünecek olursak karşımıza güzel bir eşleşme çıkıyor. Arada depresif durumların yaşanmasını yadırgamayın zira İkizler bu, bir iner, bir çıkar. Siz YaMira'nın yaşayan aşkına ve Mert-Eylül çiftinin sempatikliğine bakın. Orkun da "kötü ikiz" işte.
YENGEÇ-KİRAZ MEVSİMİ (Yaa.En sevmediğim dizi..)
Yengeçlerin uğurlu taşı inci, yükselen özelliği hassaslığıdır. Öykü ve Ayaz'ın aşkı içimizdeki nazik ve saf duyguların hepsine dokunuyor. Yengeçlerin bilinen iyi eş tutumunu da hesap edecek olursak, Kiraz Mevsimi bu konuda da burcun özelliğini karşılıyor. Yaz dizisi olup, kış mevsimine yaz havasını taşıması da cabası.
ASLAN-KARAGÜL
Aslan otoriter, kararlı ve acımasızdır. Kimi zaman en sevdiği insanı bile bir pence darbesiyle devirebilir. Sonrasında gider yaralarını sarar ama olayların gelişimi bazen istediği gibi olmayabilir. Kendal Ağa, Karagül'ü Aslan ilan etmemizin tek sebebi diye düşünebilirsiniz ama dizideki kadın dayanışmasını da yabana atmayın. Bir grup kadının bu kadar kararlı davranması ve fedakarlığı ile Karagül tam bir Aslan burcu olmayı hak ediyor.
BAŞAK-SEKSENLER
Başak burcunun öne çıkan özelliklerinden birisi dostluğu, bir diğeri de iyilik isteğidir. Bununla beraber eğlenmeyi de sever. Seksenler'de ufak tefek durumlar dışında ne entrika gördük, ne birbirine kötülük yapmak isteyen insanlar... Arada anlaşmazlıklar yaşandıysa bile her şey bir şekilde tatlıya bağlandı. Karakterlerin kendi içindeki disiplini ve tutarlılığını da göz önünde bulundurursak, "Seksenler Başak burcudur arkadaş!" diye çok rahat söyleyebiliriz. Eğlenceli tarafını da Ergun Plak yansıtıyor diyelim.
TERAZİ-GÜZEL KÖYLÜ
Sevimli, renkli, flörtöz ve naİf. Biraz da kararsız. Güzel Köylü hikayesinin içtenliği ve alengirsiz hali ile devam ettiği sürece dengesini asla kaybetmeyecek gibi görünüyor. Bu, tam Terazi'ye yakışır bir durum, dengeleri gözetirken aynı zamanda hayata gülümsemeyi de bilmek... Ara sıra tartının ayarı kaçsa da önemli olan niyet. Hem Sultan Ana'nın saflığına, Gül'ün naifliğine kim ne diyebilir ki?
AKREP-KARA PARA AŞK
Akrep'in güçlü duyguları, doğru sezgileri, inatçılığı, büyük aşkları ve kimi zaman aklın alamayacağı tutkuları vardır. Kara Para Aşk'ın aşkları-entrikaları-olayları izlerken "Yok artık!" dedirtiyor ya normal! ElMer aşkının büyüklüğü, NilMet aşkının tutkusu, Tayyar Dündar'ın inadı filan derken Kara Para Aşk'a Akrep dışında bir burç yakışmaz.
YAY-DİRİLİŞ ERTUĞRUL
Felsefik, olgun, sportmen ve adaletli... Diriliş Ertuğrul, hem konusu, hem bizzat tarihi gerçeklik taşıyan karakterleri ile Yay burcu olduğunu kanıtlıyor. Zaten Ertuğrul Gazi'nin iyi ok ve at kullandığını ve Kayı Boyu'nun adaletli yaklaşımlarını da düşünecek olursak daha fazla söze gerek yok diye düşünüyorum.
OĞLAK-KURTLAR VADİSİ PUSU
Dayanma gücü yüksek, ihtiyatlı, planlı ve sert. Polat Alemdar'ı anlatmak istesek bu dört kelime yeterli olurdu. Her ne kadar tüm Oğlak burçlarının sıcakkanlı ve sevgi dolu bir tarafı olsa da bunu görmek için çok fazla beklemeniz gerekir çünkü onlar genelde alarm durumundadır. "Nereden bir terslik çıkacak, nasıl bir B planı yapsak" diye düşünür dururlar. Dolayısıyla Kurtlar Vadisi Pusu Oğlak burcu olmanın ağırlığını şahane taşıyor.
KOVA-MUTLU OL YETER
Kovalardan bahsederken ne kadar humanist olduklarından, ince bir espri anlayışları olduğundan ve umulmadık hareketler yaptıklarından bahsedilir. Mutlu Ol Yeter dizisinin her bir karakteri şu aklınıza gelen şeyleri karşılamıyor mu? Caniko Babür olsun, Can olsun, Güneş olsun bir yandan güldürürken bir yandan "Hoppala!" dedirtiyorlar. Biz bu halleri seviyor muyuz? Eh yakışıyor doğrusu!
BALIK-MARAL
Şefkatli, duygusal, çalışkan ve anlayışlı. Maral gözünüzün önüne geldi değil mi? Dizinin genel havasına yansıyan bu durum ara sıra denizdeki diğer balıkların dalgalandırmasıyla biraz bozulsa da Maral ve Sarp aşkı içime en güzel duygu tohumlarını ekiyor. Balıkların kötü alışkanlığı olan kararsız ve aşırı hırslı halleri de Deniz'e iteliyoruz.