~100~

13.7K 868 157
                                    

100'e bölüme de Burçlar Ailesi olarak ulaşmış bulunuyoruz.Bu bölümün özel olması için aylardır değişmeyen kapağı değiştirdim.Bi alkış bana...

Her neyse.

Bundan sonra malesef ki okul denen işkence yeri,şeytanın evi olan iğrenç mekana gideceğimiz için bölümlerin gelme sıklığı birazcık azalacak.Ama size söz veriyorum başıboş ve bölümsüz bırakmayacağım.

Sizden bu konuda anlayış göstermenizi bekliyorum,güzel ailem.

Ve bundan sonra gelecek bölümlerde kolaylık olsun diye yazım kuralları,noktalama işaretleri,düzen ve görünüme daha da önem göstereceğim.

Her şey ailemiz için

¦

Koç: Her şeyden evvel güvenmek istiyor.

Boğa: Özlendiğini ve merak edildiğini bilmek istiyor.

İkizler: Fazla sıkıntı çekti.Bu yüzden mutlu olmak istiyor.

Yengeç: Hayallerinin gerçekleşmesini istiyor.

Aslan: Nankörlerden bıktı artık güvenebileceği biri istiyor.

Başak: Aşk istiyor,güzel bir aşk.

Terazi: Hayatının düzene girmesini ve mümkünse bir daha bozulmamasını istiyor.

Akrep: Birine yeniden güvenmek ve inanmak istiyor.

Yay: Eskisi gibi olmak istiyor.

Oğlak: Bir hayal kırıklığını daha kaldıramaz.Bu yüzden karşısında tutarlı bir insan istiyor.

Kova: Gereksiz insanlardan bıktı bu sebeple boş insanların kendisinden uzak durmasını istiyor.

Balık: Kafası karışık,her şeyi unutup huzurlu olmak istiyor.

¦

Bu bölümü tüm oy verenlere,yorum yapanlara ve sessiz okuyucularımıza ithaf ediyorum.

Yani tüm ailemize ithaf ediyorum bu bölümü..

İyi okumalar,umarım hoşnut kalırsınız.

¦

233K Okunma
8,52K Oy
1,66K Yorum

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin