~123~

12K 542 217
                                    

Merhaba tatlı mi tatlı okuyucularım-ayrıca guzel-

Nasılsınız,hayat nasıl gidiyor?

Ay sizi ozledigimi hissettim sanki uzun zamandır ayriymisiz gibi hissediyorum.

Bölüm yazma zamanım gittikçe azalıyor düzenli bir programım yok ayrica uyku saatlerim cok az.Ders çalışmam gerek ama ona bile zaman bulamaz haldeyim asıl zamanı test çözmeye ayırmam gerekirken.

Eğer icinizden biri program yapabiliyorsa lütfen şimdi yorum olarak atsın hemen mesaj atayım veya da o atabilir.

Umarım bu bölümü beğenirsiniz,yorumlarinizi bekliyorum.

-

♈Koç:Dışarıya ayrı bir alemdir,kalbindeki insana apayrı bir alemdir.Kalbindeki insan anlar diğer tüm insanlardan farklı sevildiğini.

♉Boğa:Boğa yeri geldiğinde kalbine gömmeyi çok iyi bilir.

♊İkizler:Çabuk asik olur,çabuk bikar ikizler ama bir kez severse tam sever ve sevdiği insanın yerine kimseyi koymaz.

♋Yengeç:Bir Yengecin aşkı olumsuzdur ama onun bile aşkını öldürecek güçte odunlar var şu dünyada.

♌Aslan:Herkesten hoşlanmaz bir Aslan kendine göre bulduğu insanları toplasan bir elin parmağı kadar etmez ve eğer sen bu insanlardan biriysen çok ozelsin.

♍Basak:Tum Dunyayi karsisina alıp senin icin savaşmayı da bilir bir Basak.Kıymetini bilmezsen dunyani yikmani da.

♎Terazi:Bir Terazi imkansız dediğin anda karşına çıkar kendine asik eder aşkın var olduğunu gösterir ve hayatına en imkansız yerinden girer.

♏Akrep:Dünyada yaşanmadan olunmemesi gereken bir şey varsa o da bir Akrebin askidir

♐Yay:Yay bir merkezdir ve kimsenin etrafında kolay kolay dönmez.

♑Oglak:Oglak burcunun bir insana gicik kaptığı zaman attigi 'Sen ne ayaksin' bakışına hasta olunur.

♒Kova:Bir Kovayi 1000 kişi ister ama hiç biri alamaz çünkü Kova kendini isteyenleri seçmez.

♓Balik:Bir Balığın pabucunu kimse dama atamaz.O bir şekilde hep özel kalır.


BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin