Selam *-*
Nasılsınız bugün?
Ben de işte öyle 2 tane matematik sınavına girdim öldüm çıktım falan klasik bir günüm yani.
Hayır susun bir Elif'in matematik sınavları iyi geçmez.
Neyse moralim bozuluyor şey diyecektim.
Mesaj atın ya dert falan anlatın,ağlayın işte.Depresyondayım da birazcık hiç çıkmak istemiyorum rahat burası.
Bir de böyle depresyon konusunda level atlamış kişiler gelsin bir şey soracağım.Belki iki şey de olabilir.
Bir de böyle depresyon için şarkılar önerirseniz iyi olur :) :)
Hadi hadi okuyun bölümü,tutmayayım sizi.
-
KOÇ:Bu ara güzelliğini biraz saklamalısın dikkat çekmemeye çalış.Nazar falan değer olmaz öyle şey aaa.
BOĞA:Sakin ol kuzum bu ne sabırsızlık?Aşk seni arıyor-muş.Biraz beklemelisin çünkü hazineler kolay bulunmaz.
İKİZLER:Gurur yüzünden en kral ilişkiyi bitirecek güçtesiniz.Herkes size hayran ama dikkat edin gurur insanı ziyan edebilir bazen.
YENGEÇ:Karşınıza çıkabilecek bütün engelleri yıkabilecek güçtesiniz kaşınan varsa buyrun gelsin.(Evet,evet kaşınan varsa piste alalım :3)-Ay çok şirin oldu bu parantez çok şirinim dimi biliyorum tamam söylemeyin ego kasarım sonra.
ASLAN:Oldukça kararsız görünüyorsun kuzum.Karar vermekten korkma çünkü yanlış karar versen bile aklınla telafi edecek güçtesin.
BAŞAK:Her şeyi kontrol etme isteğinden vazgeç kuzum.Böyle devam edersen yorgunlukların peşini bırakmayacak.
TERAZİ:Şimdi kendini çok beğeniyorsun diye eleştireceğim seni ama sen de haklısın kim beğenmiyor ki seni,sen beğenmeyeceksin kendini.
AKREP:Bu aralar caziben tavan yapmış.Akşam ezanı okunmadan evde ol yoksa kaçırırlar seni benden söylemesi.
YAY:Sempatik tavırlarınla gönüllerde taht kurmaya devam ediyorsun.Sana yaranmak için şaklabanlık yapmak isteyenler olabilir yüz verme.
OĞLAK:Bakıyorum da kendinden çok başkalarını düşünür olmuşsun.Benden söylemesi böyle devam edersen yıpranırsın kuzum.Kendine gel.
KOVA:Yine insanlara gereğinden fazla değer veriyormuşsun,hep aynı hatayı yapıyorsun ama.Mutlu olma sırası geldi kuzum.
BALIK:Maşallah oldukça keyiflisin kuzum.Keyfini bozmak isteyen parazitler olabilir,gül geç.
-