Selam baylar ve bayanlar *-*
Nasılsınız bakalım?
Ben iyiyim sorduğunuz için teşekkürler :3
Bugün ki bölümü erken atıyorum çünkü malesef bugün misafir geliyor ama ama ama onlar geldiginde ben uyuyorum diyip iceri gececegim ha-ha-ha.
Misafir çocukları gelmesin diye de kapıyı kitleyecegim ni-ha-ha.
Tableti,telefonları,kumandanlari,bilgisayari,duzlestiriciyi,muzik calari falan sakladım.Televizyonu da saklayacaktim da onu tasiyamadim ama her önlemi aldım.
Geldiklerinde de yüzüme streç film saracagim şimdi opecekler falan hiç sevmem öyle şeyleri.
Neyse unuttuğum bir şey varsa söyleyin.
Bu arada elden yazıyorum ben bölümleri malesef kopyala yapistir yapmıyorum yapmam da.
Bu yüzden kafam karışık falan olduğunda düşüncelerim arasında kaybolurken bir kaç hata yapabiliyorum kusura bakmayın.
-
♈Koc:Senin gibi zekisi,alimlisi,güzeli gelir mi bu dünyaya?Hep senin dediğin olsun dimi?
♉Boga:Dostların için her şeyi yapıyorsun ama dikkat et belki de yaptıklarına değmeyecek bir dostun vardır.
♊Ikizler:Sevecen neşeli seni.Her insan tarafından sevilmek nasıl bir şey.Kiskaniyorum seni bilesin.
♋Yengec:Allah seni özene bezene yaratmış içine de tertemiz bir kalp koymuş.Cevrendekilere bakma sen.
♌Aslan:Başına ne geliyorsa iyi niyetinden geliyor.Nazar degiyor sana dikkatli ol.
♍Basak:Eğer bu aralar hislerinden emin degilsen lütfen kendine düşünme zamani ayır.
♎Terazi:Senin su cool tavırlarının hastasıyım nereden geliyor bu tatlilik?
♏Akrep:Ah seni çok mu uzduler,kırdılar?Takma onları kuzum.
♐Yay:Ufak sorunları dağlar kadar büyütüp dert etme.Çözmeye bak.
♑Oglak:Çevrendeki kem gözlü insanlara dikkat et.Sonra üzülen olma.
♒Kova:Senden azimlisi yok.Istediğin her şeyi elde edebilirsin.
♓Balik:Şimdi sen kafayı takmissin birine bütün hayatını ona göre yonlendiriyorsun sonra pişman olma ama.
Mesajlarinizi bekliyorum her tür sorular sorabilirsiniz,derdinizi anlatabilirsiniz.Tanışma amaçlı da mesaj atabilirsiniz.
Hepinizi öptüm,mesajlarda görüşürüz *-*