~121~

12.6K 555 87
                                    

Ay ben geldim kuzumlar.

Hiç sormayın en yoğun haftalara girdim wattpad i ilk defa açıyorum bu hafta.

Mesajlara cevap verme imkanım olmadı gece bakabilirim belki.

Siz nasılsınız eksinli şeyler yaşıyor musun anlatın.

Bir de bölümü begenin ♡

-

♈Koç: Aşk ve hayat onlar için kusursuz olmalı.Çünkü Koç mukemmelcidir.

♉Boğa: Bazı şeyler anlatilmaz yaşanır der le bu yuzden Boğa anlatilmaz.

♊Ikizler: Zamanla azalan değil çoğalan bir sevgisi vardır.Bu yüzden Ikizlerinasik olduğu kişi çok sanslidir.

♋Yengec: Asik olduğu kişiye tüm kartları açık oynar.Varını yoğunu ortaya koyar.Aşk onlar için her şeydir.

♌Aslan: Kolay kolay asik olmaz ama asik olursa sevdiği kişiyi sevgiden bayiltabilir.

♍Basak: Sevmek ve unutmak onun elinde değildir.Kendinizi sevdirmek de unutturmak da sizin elinizde. 

♎Terazi: Gergin ve heyecanlı olduğu zamanlarda çok tatlı olurlar.Öyle anlarda terazileri dikkatle izleyin.

♏Akrep:I nandigi degerler ve insanlar icin dünyayı karşısına alacak kadar inatcidir.

♐Yay:Mutlu olduğu zaman karşısındakini de mutlu eder bu yüzden Yaylari mutlu edin mutlu olun.

♑Oglak:Çabuk bağlanır kolay vazgecmez.Ama karsisindakinin yanlisi affedilmeyecek gibiyse siler atar.

♒Kova:Gerçek aşkı bulduğunda sevgisini öyle bir gösterir ki diğer insanlar bende seviyorum demeye utanır.

♓Balik:Masumiyeti doğallığı ve duygusallığı ışte bu silahlarla sizi sizden alır.Çaba göstermeden asik eder.Aşk buymuş dersiniz.

-

Bugün tekrar görüşmek üzere jskzjiwx




BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin