Mükemmel okuyucularım yazarınıza bir Nobel ödülü hediye edin.Korka korka girdiği Dabbe 6 filminden ölmeden çıkabildi.
Hayır o yetmiyor yine bir şeyler yaptı ve rezil oldu.Arka sıradaki herkes kıkır kıkır güldü yazarınıza.Moral bozukluğu tavan yaptı bölüm atayım dedim.
Korkmuyorum tabii ki saçmalamayın ama gece oyuncak ayı yerine geçebilecek biri varsa ruh sağlığım için iyi olabilir.
Sizler seviyorum,iyi okumalar.Umarım beğenirsiniz.
-
♈Koç: En büyük hobileri kendini zeki sanan insanları parmağında oynatarak haddini bildirmektir.
♉Boğa: Gözleri uzaklara dalan bir Boğanın yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır.
♊İkizler: İkizlerin duygusal yönü ağırdır ama saklıdır.İkizler çok sever ama anlaşılmaz belki de bu yüzden sevgisiz lafını yerler.
♋Yengeç: Yengeçler insanları sürekli test eder.Ama şu var ki nasıl yaptıklarını asla anlayamazsınız.(Burcuyla övünen tek insan benim galiba...)
♌Aslan: Çok mutlu olduğunda illaki bir terslik olur.
♍Başak: Başağa zaman makinesi verseniz zamanı bir önceki geceye alıp yatar uyur ve sürekli bunu tekrarlar.
♎Terazi: Aslında Teraziyi en çok acıtan şey kırıkları değil yaşarken,yaşayamadığı mutluluklarıdır.
♏Akrep: Duygularını sarılarak ifade eder.
♐Yay: Bir Yayın vurdumduymaz,soğuk halleri pistir.Bunları yaşamamak için Yaya ters yapmayın.
♑Oğlak: Oğlaklar her zaman sevdikleri kadar sevilmedi.Onlar hep başka sevdi bu yüzden anılarının çoğu eksiktir,yarımdır.
♒Kova: Her şeyi inceler,kafasına takar.Günlerce düşünür ama dışarıdan bakan biri onu vurdumduymaz sanar.
♓Balık: Mutlu olur susar,canı yanar susar,anlatmak ister susar.Gözleriyle konuşmayı sever bir Balık.O yüzden genelde susar.
-
Bu arada ünlü bir astralogun yaptığı bir araştırmaya göre en güzel seven burçlar şunlarmış:
Balık ve Yengeç burcuymuş.
Ben yani kızlar bakın görüyorsunuz örnek alın beni.
Şaka bir yana gerçekten seven herkes güzel sever.
Beğenmişsinizdir,umarım.
Bölüm İthafcıkları
@irem_telli
@xXxelenaxXx14
@Jeff-Sama
@duygutasev
@mine_ucar_24
@AmyAnna55
@eben345
@DarkInHemera
@yokartik24
@dopaminmanyagi
Beni bilirsiniz bir ithaf verdiğim kişiye diğer bölümde ithaf veririm.Şimdi siz diyeceksiniz bu ithaflar ne işe yarıyor? Bende bilmiyorum.Mutlu oluyorsunuzdur diye umuyorum..
Ben şahsen ithaf verdikçe mutlu oluyorum.
Okuyucularımın birkaçıyla tanıştım.Lütfen çekinmeyin mesaj atın hepinizle tanışmak isterim..