Hep birlikte geldik 130.bölüme :3
Nasılsınız bakalım?
Yalan söylemek yok ama iyiyim cevaplari beklemiyorum sizden¡
Geçen bölüm ki durumu hala halletmiş sayılmam,benimle hala uzlasmayanlar var.Ama tek tek hallediyorum. Bir de bu kızın kullanıcı adını ogrenenler lütfen herhangi bir mesaj atmasın.Ben konuştum hala cevap gelmese de.
Baskı altında hissedebilir,bu yüzden mesaj atmayın.Yoksa kıza üzüldüğüm veya acidigim yok.O kadar iyi kalpli değilim
Ve bir de dün itibariyle Tumblr hesabımı duzenledim.Hepinizi bekliyorum zaten takip ederseniz anlarım siz olduğunuzu bende takip ederim.
@bugulucaminkalemi
Takip etmeyi unutmayın!
Son bir şey daha var.Birisi benim bu kadar uzun duyurumsu sohbetimsi yazılarımı beğenmiyormuş.Kitap iyice günlüğe döndü falan dedi ne yapayım kaldırayım mı bu yazılarımı.Sadece bir merhaba,nasılsınızla mı bölüme başlayayım?
Siz karar verin.
-
KOÇ:Sıkılmaktan bile sıkıldığın günler geçiriyorsun düzeltmek kendi elinde.Eğlenmek senin de hakkın,hayatını monotonluktan çıkar.
BOĞA:Sence de bu sabır fazla değil mi ben olsam çatlardım sen hala sabrediyorsun helal olsun ama değmediğini anlayacaksın.
İKİZLER:Sevdiğin insanı çabuk sahipleniyorsun çabuk güveniyorsun iyi hoş da yine sen üzülüyorsun ben ne anladım bu işten.
YENGEÇ:Şanssızsın sen ya valla bak her şey tam istediğin gibi giderken bir anda bir şeyler oluyor ve bozuluyor.Kıskanıyorlar seni hep ondan.
ASLAN:Çevrende bazı insanlar var ki seni sinir etmekten başka bir işe yaramıyorlar çıkar onları hayatından çabuk.
BAŞAK:Kararsızlık almış başını gidiyor napacam ben ya diye düşünmekten kendini yedin bitirdin.
TERAZİ:Bi yerinde dur çok acele ediyorsun isteklerin hemen olsun istiyorsun yoksa olay çıkarıyorsun sakin ol.
AKREP:Ben seni sanırım çözmeye başladım ama sen hala kendini çözemiyorsun.Bi insan nasıl mutluyken bir anda mutsuz olur onu hala anlayamamış olsam da.
YAY:Sıkıntılı günler geçirdin dinlenmeye hakkın var git yatağına,uyu biraz,düşün.
OĞLAK:Herkese karşı bi güvensizlik var kimseye güvenemez oldun tabi o kadar kazık yedin ki sende haklısın kuzum.
KOVA:Etrafında olan bitenin farkındasın ama ses etmiyorsun diye bu insanlar seni saf sanıyor zamanı gelince görecekler kimmiş saf.
BALIK:Hala ben aşk istiyorum sevgi istiyorum falan mı diyorsun kız sen?Saçmalama ya kafanı ağrıtmaya mı heveslisin sen,anlamadım.
*-*
Takip eden,yorum atan,vote veren,kütüphanesine-okuma listesine ekleyen hatta sadece okuyan kişilere bile teşekkür ederim.Mesajlarınızı bekliyorum.