23. Plan

76 4 0
                                    

Taemin pov~

Byłem strasznie wkurwiony. Wszytko i wszyscy działali mi na nerwach. Sytuacja z rana zepsuła mi totalnie dzień. Miło być tak pięknie. Widziałem w głowie jak ten palant drze się na Tae że go nienawidzi itp po prostu cudowne zerwanie.

Gdy pokazałem mu zdjęcie które lisa nam zrobiła wtedy przed sklepem czułem podekscytowanie i szczęście gdyż wiedziałem że Tae może być mój no ale ten w tą bajkę nie uwierzył co pobudziło moje nerwy.

Oj Jeon tak my się nie będziemy bawić, pożałujesz tego!

Już miałem pewien plan co zrobić. To będzie odlot.

- Woo ale żeś wkurwiony- zaśmiała się i usiadła obok mnie wspomniana dziewczyna
- I co się rżysz. Ten cwel mnie wkurwił- powiedziałem i wskazałem na miziającą się parę. Jeszcze ani razu nie widziałem jak się całują co mnie dziwi ale może oni tylko udają parę?
Tego dowiem się później
- Czemu oni są razem jescze?! Pokazałeś przecież zdjęcie co nie?!- oburzyła się jak tylko zobaczyła tą dwójkę
- Bo kurwa nie uwierzył w to. Ale spokojnie mam pomysł, sprawie że Jeon jeszcze będzie się go brzydził.

Wstałem i ruszyłem w stronę wyjścia. Miałem dość tej szkoły jak i szanownego Jungkooka. Wolałem pójść do domu i rozmyślać nad jakże cudownym planem który wymyśliłem dziś na jednej z lekcji.

- A ty gdzie się wybierasz? Może byś coś z tym zrobił?- zatrzymała mnie Lisa
- Idę kurwa od tego pierdolnika. Mam tak cudowny pomysł i idę go rozpisać żeby był idealnie zrealizowany bez żadnych komplikacji.

Szczerze nie spieszy mi się z jego wdrażaniem. Wolę wszytko przygotować niż później cierpieć przez nieuwagę.

Przechodząc obok tej dwójki tyłek Tae idealnie prosił się o klapsa, a ja nie był bym sobą gdybym mu go nie dał. Widziałem od razu złość Jeona ale tylko się do niego uśmiechnęłem i odeszłem w swoją stronę.
Nie będę marnować czasu na nerwy tego pajaca.
























--------------

Kochani taki krótki bo jest on tylko myślami Taemina. Chciałam was po części wtajemniczyć w to może się zdarzyć. Jest to też dowód że całe te zajścia są spiskiem między nim a Lisą która chce mieć Jungkooka dla siebie a on Tae.

Tough love (taekook)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz