- Tae rusz sie bo spóźnisz się na swój własny ślub
- Jimin cicho bądź tylko do cholery pomóż mi z tym jebanym krawatem.9 lat można powiedzieć że to dużo ale nie dla nich. Oni czują się jak by to była chwila. Jakby to co przeżyli przez te lata działo się w zaledwie miesiąc.
Zaraz po skończeniu szkoły młoda para nie czekając na nic zamieszkała razem gdzie żyło im się bardzo dobrze. Początki jak zawsze były trudne ale dzięki pieniądzą które odkładali przez te lata mogli pozwolić sobie na przyjemności związane z otworzeniem firmy.
Jungkook marzył o zostaniu fotografem więc przy pomocy ukochanego udało mu się postawić swoją fotograficzną firmę gdzie z biegiem czasu stała się ona najpopularniejsza na świecie. Zaledwie dwudziestoczterolatek przyjmował modeli oraz idoli z całego świata, zarabiał fortunę a Taehyung dzięki niemu również mógł się cieszyć popularnością jako model.
Z zapowiedzi lekarza 3 lata później mógł odstawić leki i już w pełni cieszyć się zdrowym sercemNa samym początku był przeciwny temu pomysłowi ale gdy pierwsze okładki gazet z jego twarzą były wyprzedawane w ekspresowym tempie stwierdził że podoba mu się ta praca ale warunkiem był to że za obiektywem będzie stał nikt inny jak jego chłopak.
Rodzice Taehyunga gdy dowiedzieli się o firmie jego miłości przyjechali w celu dogadania się z szefem ale nie byli niczego świadomi że główny założyciel też był gejem. Ponieważ Jeon nie miał pojęcia że to jego rodzice zaprosił go do gabinetu i gdy padło słowo "kochanie" a wzrok odwrócił się w stronę osoby zamarli. Zamarł również i Tae który na widok rodziców aż upuścił teczkę. Zaczęły się wyzwiska i groźby. Młody biznesmen nie chcąc aby obrażano jego jak i jego chłopaka wezwał ochronę która szybko zainterweniowała. W świecie popularnych osób szybko roznoszą się plotki.
Było też i tym razem.
Najwięcej hejtu spadło nie na młodego biznesmena tylko na rodziców jednego z właścicieli. Ludzie nie wyobrażali sobie jak można aż tak reagować na wieść że ktoś jest innej orientacji.
Przez to że ludzie dowiedzieli się że Jeon Jungkook jest gejem a często widzieli go z jego przyjacielem Yoongim zaczęli tworzyć teorie że są oni parą. Ale to tylko plotki bo prawda była zupełnie inna. Gdy jeden z dziennikarzy zobaczył jak Jungkook i Taehyung są w restauracji na randce
Zrobił im zdjęcie i umieścił w gazecie z podpisaniem " Młody biznesmen i jego prywatny model na randce? Czy to już związek? Czy pan Jeon zdradza swojego chłopaka?" Ale naszczescie całe to zdarzenie szybko zostało wyjaśnione i oficjalnie potwierdzono że są oni w szczęśliwym związku od kilku lat. Poprosili również aby nie zakłócano im ich prywatnego życia i nie pisali o ich prywatnych sprawach. Naszczescie tak się stało i w gazetach umieszczane były ich sesje jak i wieści o nowych modelach.Co do ich przyjaciół to przez ten cały czas mieli ze sobą świetny kontakt. Jimin odkąd poszedł w stronę swoich pasji otworzył studio wraz z Yoongim. W jednej części budynku była wytwórnia Yoongiego a w drugiej studio taneczne Jimina. Dzięki temu od razu do stworzonych piosenek zespół od jego wytwórni mógł ćwiczyć układ taneczny.
Prywatnym fotografem jego zespołu był nie kto inny jak Jungkook. Ponieważ członkowie uwielbiali tego fotografa często robiło specjalne wydania swoich fotobooków.Biznes między tą czwórka rozkręcał się z każdym dniem. Można powiedzieć że żadno z nich wcześniej nie pomyślało by że w przyszłości będą aż tak popularni
Jeśli chodzi o Namjoona, Jina, Keeho oraz Hoseoka oni również zbliżyli się do tej czwórki.
Namjoon pracował nad muzyką wspólnie z Yoongim. Obaj to kochali więc nie było najmniejszego problemu pracowania razem.
CZYTASZ
Tough love (taekook)
Ficção Adolescente(książka jest w trakcie poprawek które myślę że zaniedlugo będę zmieniać tu na wat) 😝😝 Prolog✅ Rozdział 1-3✅ Trudna miłość? A może z lekkim komplikacjami? A co jeśli ma ona dużo przeszkód? Wszytko to dlatego bo była dziewczyna nie może sobie pora...