📌️ Chapter 19 📌️

88 15 76
                                    

( SENSITIVE CONTENT AHEAD. PLEASE SKIP THE CHAPTER IF YOU CAN' T BEAR TO READ MURDERS OR BLOOD RELATED STUFF )

Minjun's Pov.

" මතක නැද්ද යකෝ ? මගේ ඒන්ජල්ව. උඹලා එදා මට නැතිකලේ මගේ ඒන්ජල්ව යකෝ. මගේ ඒන්ජල්ව "

මම කිව්වේ විලියම්ගේ ෂර්ට් එකේ කොලර් එකෙන් අල්ලගෙන මගේ මූණ ඉස්සරහට අරගෙන.

" ක... ක.... කවුරු ගැනද කියන්නේ ? "

සැමුවෙල් ගොතගැහුවා.

" මතක නැද්ද තොපිට ? ඉඳපන් මම මතක් කරලා දෙන්න. "

මම විලියම්ව අතෑරලා දකුණු පැත්තට වෙන්න තිබ්බ මේසේ ලාච්චුවකින් මම මගේ ටූල් බොක්ස් එක ගත්තා. ඒත් එක්කම එතන තිබ්බ ග්ලවුස් ⁣02කත් මම මගේ අතට දාගත්තා. මම ටූල් බොක්ස් එක අරන් ගිහින් අරුන් දෙන්නා හිටපු තැනට ඉස්සරහින් තිබ්බ පොඩි මේසය උඩින් තිබ්බා.

" මුලින්ම මම මගේ ප්රේ එක ගැටගහලා ඉන්න ඕන වුල්ෆ් එයාගේ ප්රේ එක එයාගේ අත් දෙකෙන් අල්ලන් කන්න රෙඩි වෙනවා වගේ. "

මම උන් දෙන්නාව පුටු දෙකක ගැට ගැහුවා. උන් කොච්චර දැඟලුවත් මගෙන් අද බේරෙන්න බෑ.

" හොඳයි මුලින්ම ඔය දෙන්නාට මගේ ඒන්ජල්ව පෙන්නලා මම මගේ ප්රේ එක රසවිඳින්න පටන් ගන්නම්. "

මම මගේ ටූල් බොක්ස් එක ඇරලා එකේ තිබ්බ ෆෙටෝ එකක් අරන් අරුන් දෙන්නාට පෙන්නුවා. උන් දෙන්නාගේම ඇස් ලොකු වුණා.

" මේ.... මේ.......මෙයා ? "

විලියම් ගොතගැහුවා.

" දැන් මතකද උඹලට ? "

මම ඇහුවේ තරහින්.

Flashback

මම අදත් මිෂන් එකක් ඉවර කරලා මගේ ටීම් එකත් එක්ක යුනිට් එකට යන ගමන් හිටියේ. අද නිකමට වගේ මට පාළු ගෙදර පැත්තෙන් යන්න හිතුණා. ඒ නිසා මමයි මගේ ටීම් එකයි එතනින් ගියා. ඒ ගෙදර ගාවින් යද්දි අවුරුදු 22ක් කියලා හිතන්න පුළුවන් කොල්ලෙක් ඇඳුම් මොනාත්ම නැතුව ඒ ගෙදර ඉඳන් දුවගෙන ඇවිත් පාරේ වැටුණා. මම ඉක්මනට රයිඩර්ව නවත්තලා මගේ ශීට් එක ඇතුළේ තිබ්බ බ්ලැන්කට් එකත් අරගෙන බැස්සා. ඒ බෝයි ආය නැඟිටලා දුවන්න යද්දි මම ඉක්මනට එතනට ගියා. ඒ බෝයි එකපාරටම මගේ අත් දෙකට කඩාගෙන වැටුණා. මම හිමීට බ්ලැන්කට් එකෙන් එයාව එතුවා බොහොම පරිස්සමෙන්.

I Can Be Your Bodyguard ( COMPLETED )Where stories live. Discover now