📌️ Chapter 24 📌️

86 16 38
                                    

Minjun's Pov.

ඒක මම අවුරුදු 04කට කලින් මයිකල්ට යවපු වීඩියෝ එක. ඒත් ' ඒක කොහෙන්ද මෙහාට ? ' මම හිතුවා. ඊ⁣ටපස්සේ මම ස්ටෙයා කේස් එක නැඟලා මගේ රූම් එකට ගිහින් වොශ් එකක් දාගෙන නෝමල් කිට් එකකට මාරු වුණා.

මම නෝමල් කිට් එක ඇඳගෙන ආය පල්ලෙහාට ආවා. ඒ වෙලේ මිස්ට ජාන් වගේම මිස්ට යුබිනුත් හිටියේ නෑ. මම මගේ ප්‍රයිවට් කාර් එකේ ඩෝ එක ඇරලා ඒකේ තියෙන සීක්‍රට් කම්පාර්ට්මන්ට් එකෙන් මම අනිත් වේලාවට යූස් කරන ඇෂ් කලර් ඇපල් ෆෝන් එක සාක්කුවට දාගෙන කාර් එක ලොක් කරලා මගේ රූම් එකට ගිහින් ඩෝ එක වැහුවා.

මම ටේබල් එකේ වාඩිවෙලා ඈෂ් කලර් ⁣ෆෝන් එක ඔන් කරා. මම උවමනාවක් තිබ්බොත් විතරයි මේක අරින්නේ. ඊටපස්සේ මම මගේ ප්‍රයිවට් ලැප් එක ඕපන් කරලා මිස්ට ජාන්ගේ ෆෝන් එක හැක් කරා. මම මිස්ට ජාන්ගේ ෆෝන් එකට වීඩියෝ එක එවපු නම්බර් එක අයිති සිම් එක හෙව්වා. සිම් එක නම් යූස් කරලා නෑ. ඒත් ඒ සිම් එක දාපු ෆෝන් එක  යූස් කරනවා. ට්ස්ක්. යූස් කරපු ෆෝන් එකෙන් උණත් හොයාගන්න පුළුවන්. මම ඒ ෆෝන් එකේ ඩීටේල්ස් ඔක්කොම ගත්තා. කිසිම දෙයක් ඉතුරු කරේ නෑ. මම ඩීටේල්ස් අරගෙන ඒ ෆෝන් එකයි මිස්ට ජාන්⁣ගේ ෆෝන් එකයි හැකින් සිස්ටම් එකෙන් අයින් කරා.

මම ඈෂ් කලර් ෆෝන් එක අරන් ' Michel 'ට මැසේජ් එකක් දැම්මා.

" Come to the Playroom with Alex and Len. "

මම මැසේජ් එක දාලා වෝඩ්‍රෝබ් එ⁣කෙන් මගේ අනිත් කිට් එක ගත්තා. ඈෂ් කලර් ටී ෂර්ට් එකට බ්ලැක් ට්‍රවුසර් එක ඇඳලා අනිත් බොඩිලෝෂන් එක ගාගෙන බ්ලැක් ලෙදර් ජැකට් එක දාගත්තා.  මම යූස් කරන තර්ඩ් පර්ෆියුම් එක ස්ප්‍රේ කරගෙන බ්ලැක් ඩෙක්ස් ෂූස් දෙක දාගෙන ඈෂ් කලර් ෆෝන් එකයි ප්‍රයිවට් කාර් එකේ කී එකයි සාක්කුවට දාගෙන පල්ලෙහාට ගියා.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I Can Be Your Bodyguard ( COMPLETED )Where stories live. Discover now