📌️ Chapter 20 📌️

97 14 51
                                    

Minjun's Pov.

මම ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා පහළට ආවා. අද ආයුවාන්ට නිවාඩු දවසක්. ඒ හින්දා ෆැමිලි එකම ගෙදර. මම ආයුවාන්ට බ්‍රෙක්ෆස්ට් ගත්තාට පස්සේ ආයුවාන් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න ගත්තා. ඒත් එක්කම මට ඇහුණා වන්ග් හවුස් එකේ ⁣ඩෝ එක ඇරෙනවා. මම බැලුවා කවුද කියලා. බලද්දී මිස්ට වන්ග් එක්ක එනවා විකාරයක්. විකාරයක් ඔව් විකාරයක්. ඒ ඇවිල්ලා මිසිස් යැන්ග්මි. මිස්ට ජාන්ගේ ඇඟේ එල්ලෙන කූඩැල්ලෙක්. හරිම වචන ඒක. මම ඒ විකාරේ ගැනත් හෙව්වා. මට ඒ රිසර්ච් එකෙන් තේරුණ එකම දේ එයා විකාරයක් කියලා විතරමයි. ඒත් එක්කම ලිවින්ග් රූම් එකට මිස්ට යී⁣බෝ එක්ක මිස්ට ජාන් ආවා.

" පපා ? ඔයා මෙහෙ ? "

මිස්ට යී⁣බෝ ඇහුවා.

" ඕ පුතා. මේ මිස්ට ලියන්ග් ලයිගේ දුව යැන්ග්මි. ඊයේ මිස්ට ලියන්ග් ලයිට වැඩක් වැටිලා හදිසියේම එයා හොංකොං ගිහින්. මිසිස් යැන්ග්මි අද තමා ෆොටො ෂූට් එකකට පස්සේ ඇවිත් තියෙන්නේ. ඒත් ගෙදර යතුර එයා ගාව. ඒ නිසා මිස්ට ලියන්ග් ලයි කිව්වා මෙයාව පොඩ්ඩක් තියාගන්න කියලා. මටත් මෙයා ගැන බලන්න වෙන්නේ නෑ. මමත් අද ෆ්‍රරාන්ස් යන නිසා. ඒ හින්දා මම හිතුණා මෙහෙ නවත්තන්න. කමක් නෑ නේද ? "

මේ මල විකාරේ මෙහේ ? මිස්ට වන්ග් මොනාද ඒ සැරේ කරන්නේ. ඕන දෙයක්. හැබැයි මේකි මට වඳයක් නොවී හිටියොත් හොඳයි.

" හරි පපා "

" හරි පුතා. එහෙනම් මම යනවා. "

" හරි පපා. පරිස්සමෙන් ගිහින් එන්න. "

මිස්ට ජාන් එක්ක මිස්ට යී⁣බෝ කිව්වා.

මිස්ට වන්ග් ගියාට පස්සේ යැන්ග්මි මිස්ට ජාන්ගේ අතේ එල්ලුණා.

" ජාන් ගගාහ් කොහොමදහ් ? "

යැන්ග්මි ඇහුවා.

මොන විකාර කතා කිරිල්ලක්ද ඒ. ෂිට්. මම වේලාවකට ගෑණුන්ට අකමැති හේතුව ඒක. ඇඳලා පැඳලා කතා කරන එක.

" හොඳයි යැන්ග්මි. බෝ අපි යන් නේද ? අර වැඩ ටික ඉවර කරන්න "

මිස්ට ජාන් යැන්ග්මිගේ අත අයින් කරන ගමන් මිස්ට ජාන්ගෙන් ඇහුවා.

I Can Be Your Bodyguard ( COMPLETED )Where stories live. Discover now