Azadın ismimi söylemesiyle uyanmıştım.
"Hayatım niye Reyyan Reyyan diye sayıklıyorsun?"
"Nasıl anlamadım?"
Gözlerimi yeni yeni açıyordum ve Reyyanı görmemle neye uğradığımı şaşırmıştı.
"AAAAAAAAAAAA" diye çığlık atmıştım kalbim o kadar çok hızlı atıyordu ki şu an yerinden çıkacaktı.
"Re - reyyan?"
"Asya iyi misin?"
Kafayı yiyecektim Reyyan karşımdaydı ayrıca benimle konuşuyordu. Reyyanı görünce ağlamaya başladım neden ağladığımı bilmiyordum ama Reyyanı karşımda görmem beni o kadar çok etkilemişti. Ben ağlamaya başladığımda Azad odadan herkesi çıkarmıştı. Sadece ikimiz kalmıştık. Bana sıkıca sarıldı.
"Ne oldu hayatım niye ağlıyorsun?"
Ağlamamı durduramıyordum ve ağlamam hıçkırıklara dönmüştü.
Azad bana bir şey diyordu ama sanki kulağım sağır olmuştu.
Azad sanki kendi kendine konuşuyordu. Ağlamamı durdurup boş boş bakmaya başladım.
Konuşacak halim yoktu tekrar kendimi yatağa bıraktım.
Azad hemen yanıma uzandı beni göğsüne bastırdı.
"Hayatım"
Azad bana hayatım demişti ama benim ona cevap verecek halim bile yoktu.
"Hı" dedim
"Ne oldu neden ağladın neden Reyyanı sayıkladın?"
Artık Azadla konuşmam gerekiyordu ağlamam bitmişti ve bir tık daha kendime gelmiştim.
"Azad rüyamda Reyyan ölmüştü"
"Nasıl yani?"
"Başından anlat"
Azada olanı biteni başından sonuna kadar anlatmıştım.
Azadın yüzü değişmişti ama bana sadece "Bitanem rüyan hayırlara gelsin" dedi ve alnıma güzelce öpücük kondurdu.
Azada bakıp "ben duşa gireceğim kendimi yorgun hissediyorum"
"Bende geleyim mi?" dedi
"Tabikide hayır" diyerek banyoya koştum ve kilitledim.
"Hemende kapıyı kilitle" demişti ve ben ona cevap vermeden sadece güldüm.
Sıcak suyun altına girdiğimde vücuduma nüfuz eden sıcak su ile vücudum irkilmişi.
Ama su üzerime döküldükçe rahatlıyordum.Saçlarıma havlu dolayıp üzerimede bornozumu giyip banyodan çıktım. Azad bana aşık aşık bakıyordu.
"Ya ne bakıyorsun şapşik?"
Azad bir anda kalktı ve beni yatağa attı.
"Sen kime şapşik diyorsun minik fındık faresi"
Azad benim sağımı solumu gıdıklıyordu ve ben gülmeye doyamamıştım.
Minik fındık faresi demesine daha çok gülmeye başlamıştım.
Azad kalkmama izin vermişti "hadi hasta olmadan üzerini giyin" dedi.Yataktan kalkıp üzerimi giyinmeye başladım.
Azad üzerine siyah gömleğini ve altına siyah pantolonunu giyip balkona çıktı.
Bende üzerimi giyinip balkona çıktım. Hava güneşliydi ve üzerime giydiğim mavi elbisem ile oldukça güzel görünüyordum.Asya'nın Elbisesi:
Azadın yanağına öpücük kondurup "ben aşağıya iniyorum bak kahvaltı hazır" dedim
"İş görüşmesi yapıp bende geleceğim" dedi
"Tamam hayatım" diyip aşağıya inmeye başladım.
Aşağıya indiğimde Reyyan kahvaltı hazırlanırken çalışan kadınlara yardım ediyordu.
Eline iki tane tepsi almıştı ve ağır olduğu yüzünden belli oluyordu. Elindeki tepsilerden birini almıştım.
Reyyan bu hareketime şaşırmış olacak ki yüzündeki ifade her şeyi anlatıyordu.Azad çok geçmeden aşağıya telefonda konuşarak indi. Kahvaltı masası hazırdı.
Altay babam ve İnci annem geldiğinde herkes sofrada yerini aldı.
Azad telefonu kapatıp cebine koydu.
Altay babam hemen sordu.
"Oğlum Ateş Holding işini hallettin mi?"
"Baba Ateş Holding ortaklığımız için bizi İstanbula davet ediyor"
"Ne zamana davet ediyorlar?"
"Yarın belgeleri imzalamak için orada olmamız gerekiyor"
"Kahvaltıdan sonra yola çıkarız olmazsa uçakla git ben orada seni alması için bir araba ayarlarım"
"Tamam baba"Kahvaltımızı yapmıştık ben masadakileri kaldırmaya yardım ediyordum. Azad yukarıya çıkmıştı. Bende hemen arkasından çıkmıştım.
Odaya girdiğimde Azad gardroptan giyeceği kıyafetleri hazırlıyordu.Bende yatağımızı topluyordum. Azad birden beni kendine çevirdi. "Asya güzelim senide götürmek isterdim ama bu bir iş toplantısı bu yüzden sen burada kal eğer bir şey olursa biri sana bir şey yaparsa hemen beni ara" dedi.
"Tamam hayatım sende bana bir şey olursa ara beni haberdar et"
"Tamam güzelim"
Azad gözlerime ve dudağıma bakıyordu. Azad beni yatağa atıp dudağımı öpmeye başladı.
Azadla birlikte olmuştuk. İkimizde yatıyorduk.
Azad "Güzelim ben duşa gireceğim" dedi ve yataktan kalktı.
Ben hala yatıyordum üzerime nevresimi çektim ve gözlerimi kapadım.Yanağıma konulan öpücük ile uyanmıştım.
Azad banyodan çıkmıştı saçları ıslaktı ve gözüme o kadar yakışıklı gelmişti ki kendimi ve gözlerimi ondan ayıramıyordum."Ne çok uyuyorsun uykucu daha yeni uyandın"
Gözlerimi ovuşturarak "Uyuyakalmışım" dedim.
Azad gardroptan kıyafetlerini alırken bende duşa girdim.
Banyodan çıktığımda Azad valizini hazırlamış aşağıya inmişti.
Bende üzerime taba tengi rengi bir bluz ve altıma krem rengi bir pantolon giymiştim.Asya'nın Kombini:
Saçlarımı kurulayıp topuz yaptım. Aşağıya indiğimde herkes Azad ve Altay babam ile vedalaşıyordu.
Azad beni görünce gülümsedi ama bu gülümseme buruk bir gülümseme idi.Azada doğru hızla ilerledim ve hemen boynuna sarıldım.
Yanağına öpücük kondurup "kendine dikkat et bir şey olursa beni ara" dedim.
"Tamam sende beni ara bir şey olursa"
"Tamam" dedim ve ona sarılmayı bırakıp arkasından izledim.
Gözümden bir damla yaş akmıştı ve hemen elimin tersiyle siliverdim.
İnci annem görmüş olacak ki yanıma geldi.
"Asyam güzel kızım üzülme hemen gelirler"
"Gel içeriye geçelim hasta olma"İnci annemle salona geçmiştik. Reyyanda bize Türk kahvesi getirmişti. Bir yudum aldım ama midem hemen karışmıştı.
Hemen kalkıp lavaboya gittim.
Tekrar salona geldiğimde İnci annem bana bakıyordu.
"Ne oldu kızım iyi misin?"
"Anne biraz midem bulandı"
Kahvemi içememiştim. Elimde telefonla oynuyordum. Reyyan içeriye girip karşıma oturdu.
İnci annem elinde bir şey örüyordu.
Reyyan telefonuyla ilgileniyordu. Sonra telefonu çaldı ve kalktı. Salondan çıktı.
Bende odama gitmek için kalktım. Reyyan birine bağırarak konuşuyordu. Onu umursamadan odama çıktım. Arkamdan "Asya" dedi. Ona doğru dönüp "Efendim" dedim.
"Seninle konuşmam gereken bir şey var?"
"Ne konuşacaksın?"
"Burada ayak üstü mü konuşalım"
"Tamam gel hadi benim odamda balkonda konuşuruz"
Reyyanla birlikte odama çıktık. Balkona çıktık ve Reyyanın karşısına oturdum.
Reyyan yere bakıyordu. "Seni dinliyorum Reyyan"
Reyyan konuşacakken tekrar telefonu çaldı..
.
.Sizce Reyyan Asya'ya ne söyleyecek?
Ayrıca hepiniz Reyyanın öldüğünü düşündünüz değil mi?
Yorumlarda buluşalım 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Urfa Gelini / Texting
Truyện Ngắn"Anne ben okula gidiyorum" "Okuldan gelince sana çok güzel bir haberimiz var" dedi babam. Babam iki elinide birbirine sürttüğüne göre çok kötü bir haberin olacağını düşünüyordum. Ama babamın tabiriyle iyi bir haberse benim cehennemi yaşacağıma işar...