0.39

307 7 2
                                    

Uzun bir süredir konuşuyorduk. Ama Şehriban teyze "kocam da kocam" diyordu tamam bu onun kendi kararı ama kocası onu aldatıyor üstüne üstlük kadın hamile evinde yaşıyor yani Şehriban teyzeye de pes doğrusu. Hala o adamın yanına gitmek istiyor. Reyyan ağlayıp duruyordu hem annesinin oraya gitmesini istemiyordu hemde oraya tekrardan gitmek babasıyla karşılaşmak aynı ortamda bulunmak istemiyordu. Şehriban teyzeyi biz ikna edemeyince İnci annem devreye girmişti. Ona da en başından beri olanı biteni anlattıktan sonra İnci annemde ikna edememişti.
"Bacım anlamıyor musun o kocan denecek adam seni aldattı üstelik aldattığı kadın hamile hamile senin aklın ermiyor mu ha sen çocuk musun boşanma davasını yarından tezi yok açman gerekirken sen kocanın yanına gitmek istiyorsun sen aklını peynir ekmekle mi yuttun ha cevap versene bacım Şehriban bir şey söylesene" İnci annemin bu sözlerine dayanamayan Şehriban teyze ağlamaya başladı.
"Teyze niye ağlıyorsun şimdi biz sana doğruları söylüyoruz" Azad yine kendini tutamayıp teyzesinin ağlamasına dayanamayıp oturduğu yerden kalkıp ona sarılmıştı. Aynı şekilde Reyyanda sarılmıştı.

Akşam yemeğinde hepimiz oturmuş yemeğimizi yiyorduk. Herkes sessizce yemeğini yerken Altay babam öksürmeye başlamıştı ve kalbini tutuyordu. Bir anda sandalyeden düşüp yere yığılınca. Hepimiz panik olmuştuk. Azad bir anda oturduğu yerden kalkıp "baba" diye bağırdı.
İnci annem , Reyyan , Şehriban teyze hepimiz Altay babamın başına toplanmıştık. Altay babamın gözleri kapalıydı bize cevap vermiyordu. Eli kalbinin üzerinde kalmıştı. Dışarıdaki korumalarda hemen yanımıza gelince bir hışımla kaldırıp arabaya götürdüler. Şimdi ambulansın gelmesini bekleyemezdik. Azad hemen başka bir arabaya binip gitmişti. Bende gitmek istemiştim ama beni kimse götürmemişti. Reyyan beni tek bırakmayıp o da benimle kalmıştı. Salonun koyu gri koltuklarında oturmuş gelecek haberi bekliyorduk. Azadın "baba" diye bağırması oturduğu yerden bir çırpıda kalkıp babasının yanında olması gözlerimin önünden gitmiyordu. Benim babam asla Altay babam gibi olmamıştı. Altay babamın benim gözümde kalbimde yeri bambaşkaydı. Benim babam öyle değildi sevgisini belli etmezdi. Sadece kendi çıkarları olan işleri kafasına yatan işleri yapardı. Annem bunca zamandır nasıl kahrını çekti anlayamıyordum çekmeyede devam ediyordu. Abimle biz küçükken oyunlar oynardık bazen kavga ederdik. Biz kavga edince babam bizi döverdi. Çok ses çıkardığımız da bağırdığımız da kavga ettiğimiz de...
Beni zorla evlendirdiğinden belli değil mi zaten kötü baba olduğu benim fikrimi önemsemediğinden ben evlenmek istemiyorum dediğimde beni bir tokatla yere serdiğinden sevgisini belli etmediğinden saçımı bir kez okşamadığından belli değil mi bana bir kere güzel kızım canım kızım dediğini bilmem ben mesela... Ben babamın bana kızım dediğini bile bilmem.
Evet Azadla zorla evlendirildim kötü biri de çıkmadı beni zaten abimin düğününde görüp beğenmiş ama ben evlendiğimizde ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum ki zamanla alıştım zamanla ısındım. Şimdi karnımda onun çocuğunu taşıyorum. Güzel kızımızı bekliyoruz. Karnımı okşamaya başlamıştım. Gözümden bir damla yaş süzülüverdi. Reyyan görmeden hemen elimin tersiyle siliverdim. Meğer içimizde ne çok şey birikirmişte insan dile getirip söylemeye lâl olurmuş. Mesela ben kimseye bir şeyimi anlatamam anlatırsam ağlayacağımı bilirim.
Düşüncelerime son veren yanımda duran telefon olmuştu.
"Efendiiim?" diyerek buruk bir sesle açmıştım.
"Asya babamı kaybettik" dedi ve ağlamaya başladı. Oturduğum yerden bir anda ayağa kalkınca karnıma ağrı girmişti. Karnımdaki ağrı ve acı yüzünden yüzümü buruşturarak ahh diyerek kalktım.
"Azad sen ne diyorsun Allah aşkına nasıl olabilir gerçekten mi?"
"Babam kalp krizi geçirmiş Doktorlar kalp masajı yaptı ama babam geri dönmedi" dedi ve telefonu kapattı.

.
.
.

Selam dostiler bölüm sonunu bu sefer üzgün ve buruk bırakıyorum. Bölümleri geç yüklediğimin farkındayım ama ilgilenmem gereken bir bebeğim var. Zaman buldukça yeni bölümler yüklüyorum. Bölüm hakkında yorumlarınızı belirtir misiniz?


Urfa Gelini / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin