0.34

438 10 2
                                    

Araba lüks bir otelin önünde durunca geldiğimizi anlayıp emniyet kemerimi açtım. Azad arabayı park edince valizleri almak için hemen bir otel çalışanı yanımızda belirmişti. Azadın elinden tutarak otele girmiştik. Resepsiyondaki adam bizi güler yüzle karşılamıştı.
"Buyrun efendim hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk bize bir oda verir misiniz?"
"Tabi efendim kaç gün kalacaksınız?"
"1 gün kalacağız"

Resepsiyondaki adam kalacağımız odayı söyleyince valizimizi taşıyan otel çalışanı bize odayı göstermişti. Odaya girer girmez kendimi yatağa bırakmıştım. Hemen uyuyabilirdim. Saat daha erkendi evet ama ben bugün çok yorulmuştum.
Azadda kendini yatağa bırakınca ben biraz hoplar gibi olmuştum ve bu beni güldürmüştü. "Azad ne yapıyorsun aşkım yavaş biraz"
"Yoruldum hayatım yorgunluğumu alsana" dedi yüzündeki sırıtan arsız ifadeyle.
"Yaaa Azad" diyip arkamı dönmüştüm. Elini belime sarınca içimdeki kelebekler halay çekmeye başlamıştı.
Karnımı yavaş yavaş okşuyordu.
"Burada şimdi bizim minik fasulyemiz mi var annesi?
"Minik fasulye mi?" Gülmeden edememiştim.
"Ne gülüyorsun güzelim minik fasulyemiz değil mi?"
"Evet aşkım minik fasulyemiz var büyüyünce yemeğini yapıp yiyecez"
"En çok ben yerim fasulyemizden"
"Annesi olarak en çok ben yerim oğlumuzu"
"Sen az önce oğlumuzu mu dedin?"
"Allah söyletti işte görüyor musun babası yoksa erkek mi olucak?"
"Senin içine ne doğuyor ne hissediyorsun?"
"Benim için cinsiyeti hiç fark etmez güzelim annesi gibi güzel bir prensese de okeyim babası gibi yakışıklı karizmatik işinde gücünde bir prensede okeyim"
"Kendini az övsen olmuyor değil mi?"
"Olmuyor" diyip daha da arkama doğru sokuldu.

"O kadının çocuğu olduğunu nereden biliyorsun enişten mi söyledi?"
"Evet o söyledi"
"Nasıl o söyledi illaki bir şey olmuştur bir hır gür olmuştur ki o da öyle demiştir"
"Or*spu çocuğunu yumruklarken söyledi çocuğum doğacak Azad yapma etme dedi ben iyice dellendim"
"Altay babam?"
"Babam beni zevkle izliyordu çünkü bu onun teyzemi ilk aldatışı değildi artık spor haline getirmişti bizde dersini bu sefer verdik"
"Demekki diğer derslerini iyi almamış"
"Sen onu bunu boşver güzelim hadi o güzel yüzünü bana dön"
Azad karnımın üzerinde gezinen ellerini çekince bende ondan tarafa doğru döndüm. Yüzümüz birbirine bakıyordu. Gözlerimiz birbirine kenetlenmişti.
Yüzünü yüzüme sabitleyip dolgun dudaklarımı kendi dudaklarıyla birleştirdi. Bu öpücük benim alev alev tutuşmama yetmiş ve artmıştı bile..
Alt dudağıma bıraktığı küçük ısırıklar beni kendine daha çok bağlıyordu. Nefes nefese kalmıştık.
Bir anda kalkıp üzerindeki gömleği ve pantolonu odanın bir kenarına atmıştı. Benim üzerimdeki kıyafetleri sadece iç çamaşırım kalacak şekilde zarif hareketlerle çıkarıp onlarıda odanın bir köşesine fırlattı. Bacaklarımın arasına geçerek boynumdan başlayan küçük öpücükler ve ısırıklarla beni etkisi altına almıştı.
Boynuma bir kaç öpücük bırakıp yavaş yavaş göğüslerimin üzerini öpmeye başladı. Orayıda geçince karnımın üzerine minik öpücükler bırakmaya devam etti.
"Minik fasulyem seni çok seviyorum" diyip karnıma daha çok öpücük bıraktı. Azadın bu hareketleri beni yatakta kıvrandırırken ağzımdan "ah" sesi çıkması ile Azadın öpücükleri son bulmuş ve birlikte olmuştuk.

Sabah banyodan çıktığımda Azadın hala uyuyor olduğunu görmemle hemen Azadın yanında kendimi buldum.
Yanağına minik bir öpücük bırakacakken saçımda ki su damlaları onun yüzüne damlayınca yüzünü buruşturarak "Ya güzelimmm" diye mırıldanır bir ses ile elleriyle yüzünü silmeye başladı. Özür dilerim hayatım diyip tekrar öpmeye başladım. Özür mü dilersin diyip beni tek hamlede yatağın üzerine attı ve bne daha ne olduğunu anlamadan üzerimde belirdi bir daha böyle şeyler yaparsan sonucuna sen katlanırsın güzelim dedi ve boynuma nefesini bırakıp banyoya ilerledi.

.
.
.

Aşkolar uzun süredir bölüm atmıyordum kusura bakmayın lütfen
Hamilelik süreci hormanlar kontroller derken zaman epeyce bir hızlı geçti.
Şu an kızım 2 aylık ve sürekli onunla ilgileniyorum. Uyuduğunda evi topluyorum telefonu elime almaya vaktim yok. Ayrıca kızım grip öksürüyor ve ateşleniyor. Bu aralar herkeste bir hastalık söz konusu maskenizi takmaya özen gösterin kendinize dikkat edin. Umarım en kısa zamanda bütün bölümleri atıp final yaparım. Bu bölüm kısa oldu lütfen kusuruma bakmayın ❤️🌸

Urfa Gelini / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin