0.47

184 5 0
                                    

Hastaneden eve gelmiştik. Azadı görmemle biraz daha iyi olmuştum. Ağrılarım devam ediyordu ama hastanede durmaktansa evde ağrı çekmeyi yeğlerdim. Azad belimden kavrayıp beni kendine yaslamıştı. Beraber merdivenlerden çıkıp odamıza girdik. Üzerimdekilerden kurtulup kendimi yatağa bıraktım. Azad üzerindeki siyah gömleği çıkarıp yanıma uzandı. Gözlerimiz birbirine bakıyordu. Azad elini karnımın üzerinde gezdiriyordu. Mahcup bir şekilde "Özür dilerim" dedi. Beklemiyordum... Ne diyeceğimi de bilemedim zaten boş boş yüzüne baktım. "Bir daha böyle şeyler yapma hemen delirip ortadan kaybolma istemiyorum" dedim tavrımı belli etmiştim.
"Seni üzmek istemiyorum saçının bir teline zarar gelsin istemiyorum ama elimde değil sende beni anla" dedi. Seni üzmek istemiyorum diyor en çok üzen kendisi oluyor. Bana kimse bir şey demez ama kendisi telefonları açmaz korumaları kapıya dikip dışarıya çıkmamıza engel olur ne yediği belirsiz birinin peşine düşer evdeki karısını unutur sonra bir özür diler her şey hallolur sanır. Baran meselesi benimde canımı sıkmıyor değil ama beni unutacak kadar mı karısını unutacak kadar mı önemliydi. Onu araştırmak bunu bulmak beni kaybedecek kadar mıydı?
Azadın "güzelim" demesiyle hemen ona odaklanmıştım. "Efendiim" dedim. "Gözlerin doldu iyi misin?"
"Evet iyiyim öylesine dalmış gitmişim" Azad elini hala karnımın üzerinde gezdirmeye devam ediyordu. Kızımız da minik ayaklarıyla tekmeler atıyordu. Tekmeler bazen canımı yaksa da bazen de hoşuma gidiyordu. "Hayatım" dedim. "Güzelim" diyerek cevap verdi. "Kızımızın adına hala karar vermedik" Azad yataktan biraz doğrulup benide doğrulttu. Göğsüne yaslayıp "ben aslında düşünmüştüm ama bir araya gelip konuşamadık her şey üst üste geldi" dedi. Heyecanla "Benimde aklımda bir isim var" dedim.
"Önce sen söyle"
"Hayır olmaz önce sen söyle"
Sen ben derken "tamam ikimiz de aynı anda söyleyecez olur mu?" diye sordum. "Tamam" dedi Biraz bekledi boğazını temizleyip "Leyal" dedi. Bende ardından "Nida" dedim.
İkimizde aynı anda "✨Leyal Nida✨" dedik. Leyal güzel bir isimdi benim hoşuma gitmişti. Nida ismide Azadın hoşuna gitmiş olacak ki kendi kendine "Nida Leyal Nida" diyordu.
Azad yüzündeki sırıtan arsız bir ifadeyle "Bebeğimizin ismide annesi kadar güzel olacak" dedi. Yüzüm yanaklarım kızarmıştı. Azadın bana doğru yaklaşması beni daha da çok ateşlendiriyordu. Elini yavaşca boynuma koyup kafamı onun yüzüne doğru yaklaştırdı. Önce gözlerime baktı sonra dudağıma... Yavaş yavaş yaklaşıp dudaklarıma hasret kalmış gibi yapıştı. Elini boynumdan çekip göğüslerime indirdi. Yavaşça göğüslerimi de kavrayıp okşamaya başladı. Azad dudağımı öperken biraz geri çekildim sessiz çıkan sesimle "Azad" dedim. Benim böyle tepki vereceğimi beklemiyormuş gibi "ne oldu?" dedi.
"Hayatım ağrılarım var zaten doğumun son haftaları dinlenmek istiyorum" dedim. Azadın yüzü düşmüştü ama benimde elimden bir şey gelmiyordu. 37 haftalık olmuştu doğdum doğacam diyordu. "Tamam güzelim" diyip yataktan kalktı banyoya girdi. Ne yani küstü mü şimdi? Ben bunda küsülecek kırılacak bir şey görmüyordum çocuğu o taşımıyor şu an benim çektiğim ağrının zerresini o çekmiyor beni de anlayışla karşılaması gerekiyordu. Azadı fazla umursamayıp üzerimdeki kıyafetleri çıkardım. Siyah kısa şortlu takımımı giyip yatağa girdim. Yüzüstü yatmayı o kadar çok özlemiştim ki. Zıplamayı koşmayı... Ağrılarım iyice artmaya başlamıştı ama doktor bu ağrılar normal dediği için onlarında ellerinden bir şey gelmiyordu. Komodinin çekmesinde duran ağrı kesiciye baktım ama yoktu. Nereye koymuştum diye etrafta göz gezdirirken makyaj masasının üzerinde olduğunu gördüm. Yataktan kalktığım sırada bir anda aşağıya doğru bir sıvı aktı. Hemen panikledim yere doğru baktığımda halının üzeri ıslaktı aynı şekilde bacağımdan da yavaş yavaş su gibi bir sıvı akıyordu. Ne yani suyum mu gelmişti. Doğuruyor muydum?  "Azaaaad" diye bağırdım. Yatağın üzerine oturdum.

.
.
.

Sonunda Asya doğuma gidiyor? Şükürler olsuuun🥳😂
Bebişkonun ismi nasıl olmuş aşkolar yorumlarda bir yazıınnnn ✨🧚🏻

Urfa Gelini / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin