0.27

921 22 0
                                    

Reyyan telefonu çaldığı için ayağa kalktı.
Odadan dışarıya çıkıp koridorda konuşmaya başladı. Bu sefer ağlamaya başladı.
Reyyanın yanına gidip "Reyyan ne oldu niye ağlıyorsun?" dedim
Reyyan telefonu kapatıp "Asya annem annem kansermiş"
Reyyan öyle diyince bir anda şoka girmiştim.
Reyyanı odama getirip balkona çıkardım. "Sen burada dur hemen sana su getireyim"
"Asya ağladığımı kimseye söyleme"
"Tamam Reyyan söylemem"

Aşağıya inip mutfaktan su aldım. Yukarıya çıkıp Reyyanın yanına geldim. Suyu ona uzattım. Hala ağlıyordu. "Reyyan al iç kendine gel" dedim.
Reyyan elimdeki bardağı alıp yavaş yavaş yudumlamaya başladı. Onun konuşmasını bekliyordum.
Burnunu çekip konuşmaya başladı.

"Asya sana annemin bir hastalığa yakalandığını söyleyecektim çünkü kimseyle paylaşamazdım. Hemde bu derdimi ve üzüntümü paylaşacak kimsem yok bende sana söylemek istemiştim"

"Anlıyorum Reyyan seni kanser kötü bir hastalık ama sen güçlü olduğun sürece annende güçlenecektir"

"Asya İnci teyzem daha bilmiyor ona söylemedim hemde haberi bende bugün aldım ilk sana söylemek istedim"

"İnci annemin de en kısa zamanda haberi olur"

"Evet öyle annem beni aradığında ağlıyordu ben annemin ağlamasına hep sinirlenirdim çünkü annem ağlıyorsa ya abim yüzünden ağlardı yada babam yüzünden abime ve babama bağırıp annemin yüzüne telefonu kapatmıştım sonra annem tekrar aradı ve bana kanser olduğunu söyledi"

"Abin olduğunu bilmiyordum"

"Abim pek fazla buraya gelip gitmez görmemen ve bilmemen normal"

"Neden buraya gelmez?"

"Altay amca ile aralarında geçen bir kavga yüzünden buraya gelmez yani gelmeye yüzü yok diyim sana"

"Anladım annen ne kanseri söyledi mi?"

"Hayır sadece bana kanserim dedi bende ona sormadım çünkü annem bana kanserim dediğinde dünyam resmen başıma yıkıldı"

"Hayatımda hiç kansere yakalanan biri olmadı Reyyan sana nasıl teselli vereceğimi ne diyeceğimi bilemiyorum ama bir insanı ayakta tutan sevdikleri ve moralinin bozuk olmamasıdır"

"Anlıyorum Asya ben sana sadece derdimi paylaşmak istedim seninle ne kadar iyi geçinmesek birbirimizi sevmesek bile ben sana derdimi anlatmak istedim beni dinlediğin için bile sana çok teşekkür ederim"

"Önemli değil Reyyan benden sana bir tavsiye uçağa bin ve annenin yanına git ona sürpriz yap bence seni görünce çok sevinecektir"

"Aslında olabilir Asya bugün uçağa binip gitsem harika olur hem annemin moralini yüksek tutarım"

"Evet çok güzel olur Reyyan annen seni karşısında görünce çok sevinir"

"Asya bana numaranı verebilir misin seninle olan iletişimimi kesmek istemiyorum"

"Elbette veririm"

Reyyana numaramı vermiştim. Aslına bakarsan Reyyan o kadar da kötü bir insan değildi. Azada yaptıkları normal değildi ama şu an onların hepsini unutup silmiştim.

"Seni aradım bu benim numaram beni kaydet"

"Tamam kaydederim"

Numarasını "Reyyan" diye kaydetmiştim.

.
.
.

Sizce Asya Reyyan ile arasında oluşan buzları eritip onunla iyi geçinecek mi?

Urfa Gelini / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin