Merhaba, kitaba başlamadan önce "mutlaka" bilmeniz gereken şeyleri sizlere maddeler halinde yazacağım ancak ilk önce konumuzu, olayların öncesini bilmeniz gerek:
Psikoloğu Bucky'nin duygularını içine atmasına yeni çözümler aradığında günlük tutmasına karar verdiler. Buck bu karardan fazlasıyla nefret etti ve çocukça olduğunu defalarca kez dile getirdi ancak itiraz etmeyerek yanında taşıdığı not defterini günlüğe çevirdi. Böylesinin daha iyi olacağını düşündü çünkü kimse ne yazdığını sormayacak, yaşlı bir fosil olarak anlamadığı şeyleri not aldığını sanacaklardı.
Yaklaşık sekiz ay sonra, evinde yine o berbat kabuslarını görürken Sam'in aramasıyla uykusu yarıda bölündü. Artık yeni bir uğraşı vardı: Hydra üslerinde bulunan cesetleri toplayan bir ekiple çalışacaktı.
Başta katili bulmak için ekibe dahil olmasının istendiğini sandı ama hayır, durum sanıldığından da garipti: Daha önce hiç bulunamayan Hdyra üsleri bu cesetler yüzünden bulunmuştu. Katil tüm üslerin ortaya çıkmasını istiyordu.
Maddelerin sadece koyu yerlerini okumanız yeter:
📝Öncelikle kitap tamamen Bucky'nin gözünden yazılmış halde (Onun duygularını yansıtan bir kitap olması daha mükemmel olur diye düşündüm Baştan itibaren kadın karakterimize olan aşkı ve olayları kavrama şeklini dile getirmekten hoşnut kalacağımı umuyorum).
📖Kitabın çoğu günlüğüne yazdığı uzun uzun sayfalardan ibaret olacak ancak bazı olayları direkt olarak da yazabilirim.
📑Olayları Bucky ile çözmeye çalışacağınız için: Ana kadın karakterimizin yani kendi yerinize koyacağınız kişinin kim olacağını asla söylemeyeceğim. Bunu okudukça siz de göreceksiniz. Aynı duyguları yaşamanızı, nefretleri duymanızı umuyorum.
📔Parantez içinde italik yazılmış kısımların defterine yazıp üstünü karaladığı yerler olduğunu lütfen unutmayın (Mesela bunun gibi, ayrıca hatırlatma için baş harfini böyle koyu da yazabilirim).
SON OLARAK:
Bucky ile cinayet çözmeye, ihanete uğramaya hazır mısınız?
Eğer cevap evet ise sayfayı çevirmeyi unutma küçük yoldaşım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bucky'nin Üzgün Notları
FanfictionPsikoloğu Bucky'nin duygularını içine atmasına yeni çözümler aradığında günlük tutmasına karar verdiler. Buck bu karardan fazlasıyla nefret etti ve çocukça olduğunu defalarca kez dile getirdi ancak itiraz etmeyerek yanında taşıdığı not defterini gü...